ראיון עם ש | לפני תכנית התערבות – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי – סמינריון בחינוך

סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק ראיונות והמשך לסמינריון איכותני בחינוך בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ראיונות | נספחים – ראיון עם ש’ – סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

נספח 2: ראיון עם ש’ לפני תכנית ההתערבות

מראיין: שלום ש’, אנחנו נמצאות כחודש לאחר פתיחתה של שנת הלימודים ועבודתך בכיתות תקשורת, והייתי שמחה לשמוע ממך על החוויה שלך, שתספרי לי את הדברים באופן חופשי ופתוח, המטרה של הריאיון הזה היא באמת להבין ממך את הצרכים שלך ואת הקשיים איתם את מתמודדת ומתוך זה למצוא את הכלים המתאימים לעזור לך ולנ’ במהלך השנה. אז תרגישי חופשי ובאמת תנצלי את ההזמנות לשפוך את לבך.

מרואיין: או.קיי.

מראיין: דבר ראשון הייתי שמחה לשמוע ממך קצת פרטים עלייך, על התהליך שעברת בכדי להתחיל את שנת השירות בבית הספר ועל הכיתות בהן את משמשת כתומכת למידה.

מרואיין: אני ש’, אני בת 18, זאת שנת השירות הראשונה שלי. אני למדתי באולפנה בפתח תקווה וקיבלתי הצבה בבית הספר הזה, בתומכת למידה בכיתות התקשורת, קיבלתי דירה במודיעין עם עוד חמש בנות נוספות, אחת מהן היא נ’ שעובדת איתי פה בבית הספר. התהליך שעברתי הוא בעצם מילאתי שאלון שבו כתבתי שאני רוצה לעסוק בחינוך, לאחר מכן נפגשתי עם הרכזת באגודה והיא סיפרה לי על האפשרויות ואמרתי שאני הייתי רוצה להתגורר בדירת שירות, כי באמת רציתי קצת לצאת מהבית ולחוות חוויה, וזה היה נראה לי נכון. והיא הציעה לי את בית הספר במודיעין וקבענו תאריך לסיור. סיירתי בבית הספר עם עוד מספר בנות, גם אני ונ’, ואחרי כמה שבועות הודיעו לי שהתקבלתי ושאתחיל בספטמבר. באוגוסט עברתי הכשרה של האגודה שמסבירים לך על השירות הלאומי וכל זה וקצת מסבירים על הקטע של חינוך ועבודה עם ילדים וככלי זהירות וכל זה.

מראיין: תתארי בבקשה את העבודה שלך בכיתה, מה בדיוק את עושה בזמן שהותך בכיתות?

מרואיין: אני עובדת בכיתות ד’-ו’- אני עוזרת בכל מה שצריך. תלמידים שמתקשים, כל מיני ארגון של דברים טכניים ודברים חברתיים כמו ימי הולדת או קבלת שבת וזה, אני עוזרת לארגן וגם אני עובדת עם ילדים באופן פרטני לפעמים בחדר “הפופים” של העבודה הפרטנית, כאילו בדפי עבודה וזה כשקשה להם לעבוד בכיתה וגם לפי התל”א (תכנית לימודים אישית) שלהם, כאילו כל ילד לפי התכנית שלו, אז הרבה פעמים אני עוזרת בזה.

מראיין: האם יש לך ידע מוקדם אודות ילדים בעלי הפרעות תקשורת? האם קיבלת הכנה כלשהי כיצד יש להתנהל ולעבוד מול ילדים בעלי הפרעות אלו?

מרואיין: אין לי ידע מוקדם, האמת היא שלא חשבתי שאני יגיע לתחום הזה אבל זה בינתיים נראה לי ממש מאתגר ומרתק והילדים מקסימים, בכלל לא כמו שדמיינתי לעצמי כאילו אוטיסטים.

מראיין: זאת אומרת שלפני תחילת העבודה עם ילדי חינוך מיוחד לא קיבלת כל  הכשרה לנושא?

מרואיין: לא, לא קיבלתי. כשהגעתי לבית הספר אז המחנכות והמנהלת היועצת ואת, כאילו הצוות דיבר איתי על העבודה בכיתות האלה ועל הבעיות של הילדים ומה שמאפיין אותם וזה.

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות