ראיון עם נ | נספחים – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי – סמינריון בחינוך

סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק ראיונות והמשך לסמינריון איכותני בחינוך בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ראיונות | נספחים – ראיון עם נ’ – סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

נספח 2: ראיון עם נ’ לפני תכנית ההתערבות

מראיין: שלום נ’, אנחנו נמצאות כחודש לאחר פתיחתה של שנת הלימודים ועבודתך בכיתות תקשורת, והייתי שמחה לשמוע ממך על החוויה שלך, שתספרי לי את הדברים באופן חופשי ופתוח, המטרה של הריאיון הזה היא באמת להבין ממך את הצרכים שלך ואת הקשיים איתם את מתמודדת ומתוך זה למצוא את הכלים המתאימים לעזור לך ולש’ במהלך השנה. אז תרגישי חופשי ובאמת תנצלי את ההזמנות לשפוך את לבך.

מרואיין: אני מאוד שמחה שאנחנו עושות את זה, אני אשתדל לחשוב על הכל.

מראיין: דבר ראשון הייתי שמחה לשמוע ממך קצת פרטים עלייך, על התהליך שעברת בכדי להתחיל את שנת השירות בבית הספר ועל הכיתות בהן את משמשת כתומכת למידה.

מרואיין: זאת שנת השירות הראשונה שלי. אני הגעתי לבית הספר דרך עמותת “האגודה להתנדבות” . בהתחלה מילאתי שאלון העדפה וציינתי כי אני רוצה לעסוק בתחום החינוך ולעבוד עם ילדים, גם אמרתי שאני אשמח לעבוד עם ילדים עם צרכים מיוחדים, כי אני מאוד מתחברת לזה ולילדים האלה, הגעתי לשיחה עם המקשרת שלי בעמותה וסיפרתי לה על עצמי ועל זה שזה מה שאני מעוניינת לעשות, עשיתי סיור בבית הספר והכרתי את הצוות ואת הילדים, וקיבלתי תשובה שהתקבלתי. אחרי שהודיעו לי שהתקבלתי, בחודש אוגוסט לפני שנפתחה שנת הלימודים עברתי סמינר של שלושה ימים, מטעם האגודה. למדנו בעיקר על השירות הלאומי, על החובות והזכויות שלנו, על העניינים הטכניים שיש לבצע מול האגודה וגם למדנו על השירות בתחום החינוך, עבודה עם ילדים, מה בדרך כלל מצופה מאתנו לעשות. הגעתי לבית הספר ב1.9 ובפגישה איתך ועם ש’ בנינו את מערכת השעות שלנו, כל אחת מאיתנו קיבלה שלוש כיתות תקשורת לתמוך בהן וסידרנו את השעות בין הכיתות, ערכנו הכרות עם המחנכות ועם המורות המשלימות וגם עם התלמידים כמובן…והתחלתי לעבוד. אני אישית עובדת בכיתות הנמוכות א’-ג’.

מראיין: תתארי בבקשה את העבודה שלך בכיתה, מה בדיוק את עושה בזמן שהותך בכיתות?

מרואיין: אני עוזרת למחנכות בכל מה שהן צריכות, בינתיים הדבר מתבטא בעיקר בכך שאני יושבת ליד תלמידים שמתקשים ועוזרת להם- לכתוב, להבין את הכתוב, להוציא את הדברים שצריך מהתיק, לסיים את המשימות שנותנים להם. יש כמה תלמידים שהם מתקשים במיוחד ואני נמצאת איתם הרבה ועוזרת להם להדביק את הקצב של הכיתה. כשהילדים משתלבים בכיתות הרגילות אני הולכת איתם ויושבת לידם ועוזרת להם, גם לפעמים יוצאת החוצה עם ילדים שמפריעים או שלא מצליחים לעבוד בכיתה ועושה איתם משימה שהמורה מבקשת ממני ביחד באופן אישי. אני עוזרת למורות גם בכל מיני דברים טכניים- אני עוזרת לילדים להוציא חפצים אם הם מתקשים, למצוא את מה שצריך, מלווה אותם אם הם צריכים, במיוחד בכיתה א’, לשירותים, אני מרגיעה ועוזרת לילדים שמפריעים וכל מה שצריך עזרה בכיתה.

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות