ראיון עם ש | אחרי תוכנית התערבות – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי – סמינריון בחינוך

סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק ראיונות והמשך לסמינריון איכותני בחינוך בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ראיונות | נספחים – ראיון עם ש’ – סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

נספח 2: ראיון עם ש’ אחרי תכנית ההתערבות

מראיין: שלום ש’, אנחנו נפגשות שוב, לשוחח, לאחר שנפגשנו פעמים רבות במהלך השנה במסגרת תכנית ההכשרה שהשתתפת בה, והייתי רוצה לשמוע ממך על החוויות והרשמים שלך במהלך השנה. שוב, כמו בריאיון הראשון שביצענו, המטרה היא באמת להבין באופן אמיתי את הצרכים, הקשיים והחוויה שלך כבת שירות בבית הספר, אז באמת תרגישי חופשיה לגלות את כל אשר על לבך ואת כל מה שנשאר לך רלוונטי.

מראיין: תספרי לי על ההכשרה בה השתתפת במהלך השנה, מה בדיוק היה בה?

מרואיין: פעם בשבוע נפגשנו להכשרה בה למדנו כל פעם נושא חדש שחשוב וקשור לעבודה שלנו- על אוטיזם, ועל הפרעות קשב, ועל דרכי טיפול, ומאפיינים של ילדים עם הפרעות תקשורת, ואיך אפשר לעזור להם, וראינו מחקרים וזה- ממש מעניין וממש חדש לי. ובסוף השיעור כל הזמן שיתפנו בעצמנו חוויות ושאלות וקשיים וזה, ודיברנו אינטימי ואישי כזה וזה היה כיף והכי עוזר שיש.

מראיין: בתחילת השנה דיברנו על העבודה שלך בכיתה וממה היא מורכבת. אני אשמח אם תספרי לי שוב על העבודה שלך בכיתה, מה בדיוק את עושה בזמן שהותך בכיתות? ומה לדעתך השתנה מתחילת השנה ועד לסופה?

מרואיין: מה שהשתנה זה הכל בעצם. אני בהתחלה הייתי ממש אבודה פה בבית ספר, כי זה כאילו בית ספר גדול, עם מלא צוות ולא הכרתי אף אחד ולא הבנתי מה אני קשורה בכלל. ולאט-לאט ובזכות המפגשים שלנו, כאילו הכל נהיה ברור והבנתי מה מצפים ממני, ומה בכלל המשמעות של העבודה שלי, ולמה בכלל צריך אותי ומה לעשות, ואיך להתנהג ואיך להגיב והפחדים הלכו וירדו לאט לאט וזה ממש העלה את הביטחון העצמי שלי, וגרם לי להיות פחות חרדה כל הזמן. וגם בזכות זה כאילו הרגשתי שייכת יותר לצוות, אז כזה לא הרגשתי לא קשורה לכלום. ועכשיו בכיתה אני ממש מתפקדת סבבה, אני עוזרת לילדים המון, גם בלימודים וגם בקטעים הרגשיים והחברתיים, הם משתפים אותי, שזה לא מובן מאליו בכלל, ואנחנו מדברים וכאילו בגלל כל מה שלמדנו בהכשרה על ילדים אוטיסטים אני מרגישה כל-כך טוב כאילו שהגעתי לרמה שהם מדברים איתי מיוזמתם, ומשתפים אותי ואוהבים אותי, כאילו סומכים עליי ממש. ואני יודעת שמה שלא עשיתי, עשיתי משהו טוב וזה הרגשה ממש טובה.

מראיין: כלומר, היחסים שלך עם הילדים הם יחסים קרובים?

מרואיין: כן, עם חלק יותר וחלק פחות. עניין של חיבור… אבל כאילו הילדים ממש אוהבים אותי בכיתה ומלא פעמים אז הם מספרים לי דברים שם לא מספרים למחנכת, ומסכימים לעשות דברים רק איתי, או שפתאם בפרטני אז ילד עושה משהו שהוא לא עשה לפני זה ואני אומרת לעצמי וואי כאילו יש מצב שזה בזכותי? זה ממש ממש כיף ומעלה את הביטחון שלי ומספק אותי.

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות