ראיון עם ש | אקלים בכיתה וסיפוק אישי – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי – סמינריון בחינוך

סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק ראיונות והמשך לסמינריון איכותני בחינוך בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ראיונות | נספחים – ראיון עם ש’ – סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

נספח 2: ראיון עם ש’ אחרי תכנית ההתערבות

מראיין: ומה לגבי יתר הצוות מלבד המחנכות? האם השתנה משהו ביחסים מתחילת השנה? האם קיים שיתוף פעולה כלשהו?

מרואיין: כמו שאמרתי, כאילו אני מרגישה חופשי לפנות לכולם בשביל לדעת משהו או בשביל לעזור לילדים, אין משהו מסודר אבל כל הזמן צריך להתייעץ ולברר וזה, וכמו שהמורות עושות ת זה, ככה גם אני.

מראיין: האם נתקלת בחילוקי דעות כלשהן במסגרת העבודה בצוות הרב מקצועי? כיצד את מתמודדת איתם?

מרואיין: בהכשרה דיברנו על זה הרבה וכאילו אני הכי הבנתי את המקום שלי ואני יודעת שאני חלק מהצוות ואני יכולה להביע את דעתי, באותה מידה, ואני גם יודעת לכבד את ההיררכיה בבית הספר ואת המילה של המחנכת וגם הצוות מכבד אותי, כי אני חושבת שהרווחתי את זה ביושר. אז אין יותר מדי חילוקי דעות וגם אם יש אז זה כזה בכבוד והכל, אין פיצוצים או משהו כזה.

מראיין: אשמח אם תנסי לחשוב ולפרט לי את הקשיים עמם את מתמודדת בעבודה עם הילדים וכן עם הצוות.

מרואיין: הקשיים הם באמת הכי בקטע הרגשי, בהתמודדות היומ-יומית, שבאמת הפינה הזאת שיש לך לגשת אליה, להתייעץ, לדבר, להירגע, היא משנה הכל והכל נראה פחות קשה ומפחיד ועובדה כאילו, שהשנה עברה בכיף ובלי בעיות גדולות מדי.

מראיין: איך היית מתארת את “האקלים” בכיתה- את התנהגות התלמידים, הלמידה שלהם, ההוראה של המורה, שיתוף פעולה בין הצוות ובין הילדים- האם היית מתארת את ההרגשה בכיתה כטובה?

מרואיין: כן, האקלים הוא טוב וההרגשה היא טובה, ביחד אנחנו ממש מצליחות לעשות את זה בסדר ולגרום לתלמידים לסביבה טובה והם מצליחים ללמוד כשכל אחת נותנת מעצמה משהו אז ביחד זה הרבה.

מראיין: איך היית מסכמת את השנה הזאת בשביל עצמך? הגשת את הציפיות שלך? האם את מרגישה סיפוק?

מרואיין: מאוד מאוד מאוד. סיפוק גדול, התעליתי על עצמי והתמודדתי עם הרבה מעבר למה שחשבתי ועשיתי את זה טוב, והרבה הרבה בזכות הידע והכלים שנתת לי- אז תודה.

מראיין: אין על מה! לסיום, מה היית רוצה לשנות? מה היה עוזר לך להתמודד טוב יותר, משפר את האקלים בכיתה וגם את הסיפוק האישי שלך והצרכים שלך?

מרואיין: לא הייתי רוצה לשנות כלום, הייתי רוצה שהדברים יימשכו ככה, להישאר עם הכיתות האלה שאני אוהבת ולהמשיך להתפתח ולהשיג ביטחון עצמי בזכות הידע, והניסיון שאני צוברת, שבלי ההכשרה הוא לא היה קיים, וזהו, להמשיך להיות חלק ממשפחת בית הספר (צוחקת).

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות