ראיון עם ש | האספקט הרגשי של העבודה עם ילדים – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי – סמינריון בחינוך

סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק ראיונות והמשך לסמינריון איכותני בחינוך בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ראיונות | נספחים – ראיון עם ש’ – סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

נספח 2: ראיון עם ש’ לפני תכנית ההתערבות

מראיין: או.קיי. מה את חושבת שהערך המוסף שלך בכיתה? למה את יכולה לתרום בכיתה שהוא מעבר לנוכחות של המחנכת ושל מורת השילוב?

מרואיין: הערך המוסף שלי? אני חושבת שבזה שאני צעירה ואין לי ניסיון וזה אז אני יכולה לעשות הרבה דברים שצריך לעשות וכאילו למורות אין זמן כי יש להן מלא דברים אחרים וגם הסייעות כאילו הן, יש מי שאומר להן מה צריך לעשות וזה. ואני עושה מה שאומרים לי ומה שצריך כי אין לי מה להוכיח, כאילו אני עושה את זה מתוך רצון לתרום ולעזור אז אני עושה מה שצריך ואין לי את הדאגות שיש להן- שזה העבודה שלהן ויש להן מנהלים והורים ומלא דברים לדאוג להם.

מראיין: הייתי שמחה לשמוע ממך לגבי האספקט הרגשי של העבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. האם הכינו אותך לכך? תוכלי לשתף לגבי החוויות הרגשיות שלך?

מרואיין: הכינו אותי בסמינר, כאילו לגבי עבודה עם ילדים ושצריך להימנע מכל מיני דברים שיכולים לסבך אותך וזה, ובבית ספר הסבירו לי קצת על הילדים שאיתם אני אעבוד ועל הבעיות שלהם, והחיים האישיים שלהם- דברים שחשוב לדעת כשעובדים עם ילדים. ואני לא יודעת לגבי חוויות רגשיות, אני נורא מתרגשת כל הזמן, אני אפילו בכיתי כבר כמה פעמים כי זה קשה כזה, ורחוק מהבית והכל שונה, ואת לא יודעת מה מצפים ממך ואת מצפה מעצמך, כאילו למה את עושה את זה, זה לא פשוט אבל זה חוויה ובשביל זה עשיתי את זה כי זה ממש מעצים ואת מכירה אנשים חדשים, והבנות בדירה כאילו עוזרות אחת לשנייה ואני ונ’ עוברות את זה ביחד ומשתפות אז זה קצת עוזר כי זה הכל ביחד כזה.

מראיין: אשמח אם תספרי לי על העבודה עם הצוות בבית הספר בכלל, והצוות הכיתתי בפרט, איך העבודה מתחלקת? האם קיים שיתוף פעולה ביניכן? ומה התחושה שלך לגבי עבודת הצוות הזו?

מרואיין: לא יודעת אם הייתי קוראת לזה עבודת צוות, אני עדיין לא מרגישה שאני חלק מהצוות, כאילו רובן מכירות אחת את השנייה והן באותו גיל והכל, כזה חברות, ואני ילדה ואני לא מרגישה ממש קשורה, אבל עם בנות השירות ונ’ הכל ממש בסדר וממש עוזר. ועם המורות בבית הספר גם הכל בסדר, כאילו אין בעיות או משהו, אבל אני לא חושבת שאני רואה את עצמי חלק מהצוות של הבית ספר, כאילו, גם בהפסקות נגיד אז זה מוזר לי בחדר מורים (צוחקת) אולי אני עדיין מרגישה כזה שייכת לילדים יותר מאשר למורים.

מראיין: אין לכן פגישות מסודרות של הצוות בהן אתן יכולות לדבר שלא במסגרת השיעור?

מרואיין: אני מניחה שלמורות שמלמדות בכיתה יש כזה אבל במערכת שלי אין, כאילו, אין לי מפגשים עם המורות. ואנחנו מדברות על מה צריך וזה, וגם לא כזה הרבה, רק בהפסקות. הן בעיקר אומרות לי מה לעשות בתחילת השיעור ובמהלך השיעור וזהו.

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות