ראיון עם ש | הפן הרגשי בעבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי – סמינריון בחינוך

סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק ראיונות והמשך לסמינריון איכותני בחינוך בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ראיונות | נספחים – ראיון עם ש’ – סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

נספח 2: ראיון עם ש’ אחרי תכנית ההתערבות

מראיין: איך היית מגדירה את הידע שלך כיום לגבי ילדים עם הפרעות תקשורת? האם את מרגישה שיש לך ידע מספק? שיש לך כלים להתמודד עם אוכלוסייה זו?

מרואיין: יש לי מלא ידע שלא היה לי לפני זה, גם בגלל התיאוריה שלמדתי וגם בגלל העבודה איתם. כאילו לא הכרתי בכלל ועכשיו אני מומחית לתחום (צוחקת). עכשיו בטוח שאני אלך ללמוד חינוך מיוחד, כבר למדתי חצי מהתואר בשנה הזאת (צוחקת).

מראיין: אז כיום מה לדעתך הערך המוסף שלך בכיתה? למה את יכולה לתרום בכיתה שהוא מעבר לנוכחות של המחנכת ושל מורת השילוב?

מרואיין: אני תורמת הרבה לדעתי, כי הילדים אוהבים אותי ואני אותם וככה כאילו הם עובדים, ואכפת לי, ואני דואגת להם ועוזרת להם להתקדם ולהצליח ולהתגבר על כל מיני קשיים. כל אחת תורמת כאילו משהו בכיתה, ואני מהאישיות שלי תורמת את מה שיש לי להציע, ולפי ההתקדמות של הילדים וזה שיש דברים שהם עושים רק איתי, ושהם עובדים איתי ומספרים לי כל מיני דברים וזה, זה מראה לי שכן הם רואים בי משהו מיוחד.

מראיין: בעבר שוחחנו על הפן הרגשי בעבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. מה ההרגשה שלך לגבי הנושא כיום? ואיך הדבר נוגע להכשרה שעברת?

מרואיין: שבזכות ההכשרה אז היה לי איפה בכלל להתעסק עם הנושא הרגשי שזה סופר חשוב כי כל העבודה הזאת סובבת סביב רגש, ואם אין לך את הפינה לדבר בה ולפרוק בה, ולאסוף לעצמך כלים להתמודד עם הקשיים אז אכלת אותה.

מראיין: אשמח אם תספרי לי על העבודה עם הצוות בבית הספר בכלל, והצוות הכיתתי בפרט, איך העבודה מתחלקת? האם קיים שיתוף פעולה ביניכן? ומה התחושה שלך לגבי עבודת הצוות הזו? כמו כן, אשמח שתספרי לי האם את מרגישה הבדל בין תחילת השנה לעכשיו?

מרואיין: כן, יש שיתוף פעולה וברור שיש הבדל (צוחקת), אני חושבת שהבנתי שאני לא התגייסתי לצבא וכאילו המורות הן לא המפקדים שלי אלא אנחנו עובדות ביחד לטובת הילד, וזה מה שאנחנו עושות עכשיו. אנחנו משתפות ומתייעצות ומדברות והכל כדי להצליח לקדם את הילדים ובקטע הזה אין הבדל ביני לבינן, כאילו גם לי אכפת וגם אני עושה את כל המאמצים שהילד יצליח, אז גם אני מוצאת את עצמי מחפשת בהפסקה את היועצת ואת הפסיכולוגית ואת המורה המקצועית הזאת והזאת כדי לשאול אותן משהו על הילד, או לבקש מהן או להתייעץ כאילו בדברים שלא הצלחתי, או לברר אם קרה לו משהו והכל, כי אכפת לי. אני עם הילדים האלה מלא שעות ביום ומאוד התחברתי אליהם.

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות