ראיון עם ש | חילוקי דעות במסגרת העבודה בצוות הרב מקצועי – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי – סמינריון בחינוך

סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק ראיונות והמשך לסמינריון איכותני בחינוך בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ראיונות | נספחים – ראיון עם ש’ – סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

נספח 2: ראיון עם ש’ לפני תכנית ההתערבות

מראיין: ומה לגבי שאר צוות בית הספר? איך הקשרים שלך איתם?

מרואיין: אותו דבר. אני לא כל-כך מרגישה קשרים קרובים, לא ממש מכירה את כולם ומי שאני עובדת איתן אז זה בכיתה מקצועי כזה.

מראיין: האם נתקלת בחילוקי דעות כלשהן במסגרת העבודה בצוות הרב מקצועי?

מרואיין: כן, שכאילו אני לא תמיד מבינה מה בדיוק לעשות, ומה בדיוק הילד צריך ומה בדיוק הוא אמור לדעת- כאילו מזמן לא הייתי בכיתה ד’ ואני לא זוכרת מה צריך לדעת וגם אני לא יודעת כאילו לפי הבעיות ההתפתחותיות מה הוא אמור לדעת תמיד, אפילו שפחות או יותר עברנו על הילדים והיכולות שלהם, ולפעמים כזה כאילו אני מרגישה שכועסים עליי על זה, לא בכוונה או מרוע או משהו כזה, אבל כאילו אני מקשה לפעמים על המורות בזה שאני שואלת ולא יודעת ואני רואה שזה מעצבן אותן כי אין להן זמן, אז זה מוריד אותי כזה.

מראיין: אשמח אם תנסי לחשוב ולפרט לי את הקשיים עמם את מתמודדת בעבודה עם הילדים וכן עם הצוות.

מרואיין: זה בעיקר הקשיים, שכאילו אני עדיין מרגישה שאני לא ממש יודעת מה רוצים ממני בדיוק, ומה הילדים יודעים או לא יודעים בדיוק, אז הקושי הוא בעיקר שלי, בחוסר ניסיון שלי.

מראיין: מה הציפיות שלך מהשנה הזאת? מה היית רוצה בשביל עצמך? איך היית מגדירה תחושת “סיפוק” מהעבודה?

מרואיין: הייתי רוצה באמת להרגיש שעשיתי את ההחלטה הנכונה, שיהיה לי טוב ואני יוכל להגיד שעשיתי משהו משמעותי וחשוב, שאני אלמד הרבה ואתפתח ולא ירגיש יותר כל-כך ילדה כזאת, כאילו הכנה לחיים כזה, שאני ירגיש שהתבגרתי ועשיתי משהו חשוב, ועזרתי ותרמתי.

מראיין: איך היית מתארת את “האקלים” בכיתה- את התנהגות התלמידים, הלמידה שלהם, ההוראה של המורה, שיתוף פעולה בין הצוות ובין הילדים- האם היית מתארת את ההרגשה בכיתה כטובה?

מרואיין: אני מניחה שכן. כאילו המורות יודעות מה הן עושות והן מכירות את התלמידים מכיתה א’, וגם אחת את השנייה, הכל נראה לי כזה מקצועי והילדים לומדים והם בסדר.

מראיין: לסיום, מה היית רוצה לשנות? מה היה עוזר לך להתמודד טוב יותר, משפר את האקלים בכיתה וגם את הסיפוק האישי שלך והצרכים שלך?

מרואיין: הייתי רוצה שבאמת יסבירו לי טוב מה אני צריכה לעשות, ושיהיה קו אחיד בין כל המורות ושיבינו שאני ילדה ואין לי ניסיון כאילו, אז גם לא יצפו ממני לדעת הכל אלא ילמדו אותי ויהיו סבלניים איתי גם אם זה קשה, כי אני באמת רוצה לתרום ולדעת ולעזור בבית ספר, אבל זה הכל כזה מהיר, והרבה וזה קצת קשה.

מראיין: תודה רבה לך ש’ על שיתוף הפעולה וגילוי הלב.

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות