קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס רכישת שפות בהיבטים לשוניים וקוגניטיביים אשר נלמד ב אוניברסיטת תל אביב ע"י ענת הורה. במסגרת כתיבת עבודות בתשלום  אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

חלק א: אוטוביוגרפיות

  1. בחרו מתוך המאגר שתי אוטוביוגרפיות (לא של עצמכם). מומלץ לקרוא תחילה את ההוראות למטלה ולעיין בכמה אפשרויות בטרם תחליטו על אילו אוטוביוגרפיות תעבדו. בתחילת המטלה ציינו באילו אוטוביוגרפיות בחרתם וצרפו אותן כנספח.
  2. בחרו 3 נושאי רוחב מתוך הנושאים המופיעים בסילבוס הקורס (לדוגמא: רכישת שפת אם בהשוואה לשפות נוספות, מערכות כתב והשפה הכתובה, הגדרות שונות לשפה שנייה וכו'). נושאי הרוחב יהוו את מימדי ההשוואה בין האוטוביוגרפיות, אולם עליכם לשלב בהשוואה גם ידע שצברתם על נושאי האורך שנידונו בכתה (פונולוגיה, פונולוגיה ומערכות כתב, מורפו-פונולוגיה מורפולוגיה, מורפו-תחביר)

 

עבודות אקדמיות בחינם – יסודות השיווק – מכללת תל-חי

שאלה 1

להלן תיאור תמציתי של רשת הנעליים "TOGO" וענף הנעליים בישראל:

שוק הנעליים בישראל מגלגל כ – 3 מיליארד שקל בשנה ומונה כ – 1200 חנויות מתמחות, מספר זוגות הנעליים הנמכרות בשנה מוערך בכ- 24 מיליון זוגות. הצריכה לנפש מוערכת ב – 4 – 5 זוגות נעליים בממוצע לאדם בשנה.

כצפוי, נשים מהוות כ – 70% מכוח הקנייה וגברים רק 30%.

רשת נעלי TOGO, שהקימו נג'יב ובני רחמני ב – 2003, מונה כ – 47 סניפים וכולם בבעלות הרשת. TOGO, כיום רשת הנעליים הגדולה בישראל ובעלת היקף מכירות שנתי בשיעור של 75 מיליון שקל, הינה אחת היבואניות לנעלי נשים מסין, ומתמחרת את מוצריה במחירים מאוד נמוכים. בסוף העונה נמכרות נעליים ב – 69 שקלים לזוג ובחורף במקסימום 300 ₪ לעומת רשתות הנעלה אחרות כגון; "אלדו", "עמנואל" ו "מרקו" שתג המחיר ההתחלתי לנעלי חורף הינו 500 ₪.

קולקציית החורף של נעלי TOGO, כוללת יותר מ-200 דגמים, הנחלקים ל-3 קבוצות עיקריות: הקבוצה האלגנטית, קבוצת היומיום והקבוצה הספורטיבית.

שוק ההנעלה, מוצף מיבוא סחורה זולה ומאיכות בינונית מהמזרח הרחוק הפוגע קשות ביצרנים המקומיים. הנעליים המיובאות מהמזרח אינן מותאמות לכף הרגל הישראלית שהינה רחבה יותר וקטנה יותר מהאירופאית.

ענף ההנעלה המקומי מאופיין בקיומם של כ – 10 יצרנים מובילים, ביניהם: "נמרוד", "קליגולה", "דפנה", "טבע נאות", "שורש", "ביוטיפול", "גלי –בריל" ונעלי נמרוד.

בין הרשתות המעטות שפונות לשוק הרחב ניתן למצוא את "קליגולה", "אנטילופ" ו"ניין ווסט" – המנסות למצב את עצמן על התפר בין המגרש היוקרתי לשוק ההמוני.

בנוסף, בשנים האחרונות החלו רשתות האופנה לפזול גם לכיוון הנעליים, כדי לתת מענה למראה המושלם. כך, למשל, "קסטרו", "גולף" ו"רנואר" מציעות בסניפים נעליים בעיצובן – וקסטרו וגולף אף מחזיקות ברשת של נעליים.

כניסת רשתות האופנה לתחום ההנעלה, מהווה את האיום המרכזי על רשתות ההנעלה המתמחות.

א.         החברה שוקלת להכניס לחנויות הרשת גם חולצות ומכנסיים. נתח על פי מודל אנסוף את המהלך המתוכנן.

ב.         בהתייחס למודל "פורטר", מה המשמעות לאיום שבכניסת מתחרים חדשים לקטגורית ההנעלה? האם לדעתך ענף ההנעלה אטרקטיבי? נמק את תשובתך.

ג.          תאר את נקודות החוזק והחולשה של רשת "TOGO" בהשוואה "לקליגולה".

 

כתיבת עבודות – יסודות ההוראה והלמידה – מתמטיקה – המכללה לחינוך האקדמית גורדון

  1. 'משחקי כפל: כיצד הכנו אותם והשתמשנו בהם'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article73.pdf

  1. 'מנסרות ופירמידות: בניית מודלים תלת מימדיים כדי לפתח הבנה'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article65.pdf

  1. 'דמיינו לעצמכם'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article2.pdf

  1. 'התמודדות עם בעיות מילוליות'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article93.pdf

  1. 'פעילויות בנושא המעגל וה – לתלמידי בית הספר היסודי'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/mispar_chazak_2000/issue16/circlepai_activities.pdf

  1. '10 טיפים מעשיים, כדי להפיח חיים בשברים ולעשותם הגיוניים'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article104heb.pdf

  1. 'פיתוח חשיבה גיאומטרית על ידי פעילות המתחילה במשחק'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article4.pdf

 

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב רכישת שפות בהיבטים לשוניים וקוגניטיביים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות