קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שאלת הרוע והשלכותיה החינוכיות אשר נלמד ב האוניברסיטה העברית בירושלים. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1) בטיפול במקרים של בריונות בבית הספר- מהו המשקל שיש להעניק למניעיו וכוונותיו של מבצע מעשי הבריונות?

 

סמינריון – גוף ראשון-שני דיאלוג בפילוסופיה ובספרות – המכללה למינהל

ה. האם מתקיימים בשיחה יחסי אני-אתה, אני-סתם, או שניהם?

ו. אפיינו את טיב היחס על פי הבחנותיו של בובר (תוכלו להשתמש גם במקרים: המפגש של אליס עם האיילה, וגירוש ישמעאל והגר למדבר).

א. בעקבות דבריו, כתבו רפלקסיה קצרה על ״העצמי המכומת״ (The Quantified Self) וה״עצמי הדיאלוגי״.

ב. האם טענתו של אלשטיין מוכרת לכם מחיי היומיום? מהם היתרונות והחסרונות של תפיסת-עצמי מכומתת ,התנהגותית-פרפורמטיבית?

 

כתיבת סמינריון – בין האסתטי לפוליטי: מוזיקת רוק כתרבות – המכללה האקדמית עמק יזרעאל

  1. דיון אסתטי (באמצעי המבע האמנותיים של היוצר/ת):

א.) במה הם מיוחדים?

ב.) מה זיקתם לאמנות הרוק?

ג.) כיצד הם התקבלו (פאניקה מוסרית? הערצה? סלידה?)?

ד.) מה השפיע על היוצר/ת?

ה.) האם הוא השפיע על יוצרים אחרים?

ו.) האם היוצר/ת פיתחו סגנון ייחודי?

ז.) מהם (מחוות גופניות, מראה חיצוני, שימוש בקול/ במרקם קולי)?

ח.) האם היוצרים גילו מודעות עצמית (רפלקסיה) ביחס ליצירתם?

ט.) ביחס לרוק באופן כללי?

 

מבוא לשיטות מחקר – ד"ר גילי גבאי

העובדים התבקשו לדרג את תשובתם על כל אחת מהשאלות, על גבי סולם דירוג מ-1-5. החוקר סיווג את העובדים לשתי קבוצות: עובדים ותיקים (מעל 5 שנים בארגון) ועובדים חדשים (עד 5 שנים בארגון) ובחן האם קיימים הבדלים במחויבות הארגונית בין שתי קבוצות אלה.

  1. מהו מערך המחקר? האם מתאים למקרה זה?

 

השלטון המקומי בישראל–היבטים ניהוליים – המכללה האקדמית ספיר

  1. קראו: בארי, א. (2014). "השלטון המקומי כיחידת ניהול", בתוך: יגיל לוי ואתי שריג (עורכים). השלטון המקומי – בין המדינה, הקהילה וכלכלת השוק : כרך א, רעננה: האוניברסיטה הפתוחה, עמ' 213-247.
  2. כתבו: מהן היחידות המנהליות ברשות המקומית המחויבות על-פי חוק? ציינו ב 1-2 שורות את תפקידיה של כל יחידה.

 

מבוא למדע המדינה – המכללה האקדמית ספיר

  1. נתח/י את שני המאמרים המצ"ב בעזרת המושגים שנידונו בכיתה ובביבליוגרפיה. התייחס:

למידות, להתפלגות של משאבי העוצמה ודפוסי ההשפעה הנזכרים והמרומזים, ולמיומנות והמחירים של הפעלתם ולטיפוסי הסמכות המאפשרים להבין את מערכות היחסים בין השחקנים הפוליטיים.

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב שאלת הרוע והשלכותיה החינוכיות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות