קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שיווק הספרייה אשר נלמד על ידי טלי מרכוס. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

ג.) מחקר וניתוח השוק:

  1. התייחסות לכל אחד מצלעות תכנית השיווק- קהל מטרה, הארגון והסביבה- בהתאם לכלים שלמדנו בכל אחד מהצלעות (SWOT, pest, פורטר, ניתוח מתחרים וניתוח צרכים).
  2. UVP– מהי הצעת הערך והבידול של הארגון שלכם, תוך התייחסות לתובנות העולות מהצלבת המידע.
  3. ניתוח והצהרה של מגבלות ואילוצים שונים הרלוונטיים לתכנית השיווק.

 

סמינריון – נשים בחברה היהודית בארץ ישראל – האוניברסיטה הפתוחה

  1. שיווק הספרייה - טלי מרכוס - כתיבת סמינריון בתשלוםהחוויה הנשית של עולות יוצאות תימן (או ארץ בולטת אחרת).
  2. החוויה הנשית של עולות יוצאות גרמניה.
  3. החוויה הנשית של עולות יוצאות צפון אמריקה.
  4. מנהיגות נשית בתקופת הישוב פעילות ואתגרים (להתמקד בדמות נשית ולפתח דיון השוואתי).

 

סקירה תיאורטית – הרוסים באים, הרוסים באים – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

גלגול גוף המהגר מרוסיה לישראל. מתוך "נראות בהגירה", פרופ. עדנה לומסקי- פדר, פרופר. תמר רפופורט, מכון ון- ליר 2010 עמודים 69-93 תדפיס: 43812

7.) "הם לימדו אותנו לשלוט", שגריר ישראל באו"ם, בעבר ח"כ ליכוד, דני דנון

משרנסקי עד ליברמן- התפיסות הפוליטיות וההתארגנות ההתארגנות המפלגתית של העולים:

"האמת שלי"- אביגדור ליברמן, תדפיסים 43707; 43706

"הומו סובייטיקוס"- התרבות הפוליטית של עולי שנות ה-90 בישראל. ד"ר מיכאל פיליפוב, אוניברסיטת חיפה 2006

מדד הדמוקרטיה- מחקר המכון הישראלי לדמוקרטיה 2010, 20 שנה לעלייה. תדפיס 43353

"כמו במטבח במוסקווה", מתוך: "המיליון ששינה את המזרח התיכון", לילי גלילי, רומן ברונפמן, עמודים 90-96

אתניות ואזרחות בתפיסת הישראלים הרוסים, דמטרי שומסקי, תיאוריה וביקורת גיליון 19, 2001.

8.) רוסים וערבים בישראל- מסלול התנגשות בלתי נמנע? מי כאן האורח ומי האדון?

IMMIGRATION AND ETHNIC FORMATION – THE CASE OF THE 1990 IMMIGRANTS FROM USSR. PRF. MAJID AL-HAJ, INT’L STUDIES IN SOCIOLOGICAL AND SOCIAL ANTHROPOLOGY PP. 186-203תדפיס 43701;41879

 

סדנה במחקר איכותני – הקריה האקדמית אונו

ג׳נג׳רקו, מ. (2016). ״המדרגות לא מובילות לשום מקום!״ מחשבותיו של מסנגר עצמי על שירותיהם של אנשי המקצוע ועל השפעתם על אנשים עם מוגבלויות. בתוך: מור, ש., זיו, נ. קנטר, א. איכנגרין, א. ומזרחי, נ. (עורכים). לימודי מוגבלות: מקראה. ירושלים: הוצאת מכון ואן ליר. 477-486. גישה למהדורה הדיגיטלית חופשית דרך הספריה > מאגרי המידע > כותר.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב שיווק הספרייה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות