קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שיווק ופרסום בדיגיטל אשר נלמד ב המכללה למינהל. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

הכנת תכנית שיווק דיגיטלית לעסק עבודת הסיכום הינה עבודה יישומית, שמטרתה לשלב את הכלים  לשם בניית תכנית שיווק דיגיטלית לארגון/ בית עסק. על התוכנית להיות מעשית (ולא תיאורטית).

מתווה לבניית העבודה:

א.) תיאור הארגון-

  1. תיאור קצר של אתר הארגון/ בית העסק. מהו המוצר/ השירות?
  2. קהל יעד – מי הצרכנים של המוצר/ שירות? נדרש פירוט.
  3. הגדרת מטרות ויעדים מדידים של הפעילות השיווקית: מהי המטרה המרכזית של הפעילות השיווקית? מה מטרות המשנה? מהם היעדים של הארגון? (מספרית). מהו הרווח של בית העסק ממכירה? מה ה- LTV (ערך חיי לקוח)?

ב.) בנייה /שיפור של הנכסים הדיגיטליים של הארגון (+ סקיצה)-

  1. האם לארגון/ בית העסק יש אתר קיים? מה קורה בו היום? (תיאור של הפיצ'רים המרכזיים הקיימים באתר כיום). האם יש לארגון אתר סלולרי? האם יש הבדל בין הפיצ'רים באתר הסלולרי לאלו שבדסקטופ? אם כן, אנא פרטו את ההבדלים העיקריים.

 

סמינריון – מוצרים, צריכה ,קיימות – המרכז הבינתחומי הרצליה

ג. האם השימוש בהנדסה גנטית מהווה איום או פתרון למשבר המזון? מהם היתרונות והחסרונות של השיטה ?

ד. מהן ההשלכות האפשריות של שימוש בהנדסה גנטית (להתייחס ל- 3 היבטי הקיימות)?

ה. אלו כלי מדיניות יש ליישם בישראל על מנת להבטיח שימוש בר קיימא בהנדסה גנטית?

4.) שימוש במי ברז: לבחון אמצעים וכלי מדיניות שונים לעידוד השימוש במי ברז בישראל (כמקורלמי שתייה) על חשבון השימוש במים מבוקבקים. להכין חוות דעת שתתייחס לסוגיות:

א. מהו היקף צריכת מי הברז לעומת צריכת מים מבוקבקים בישראל?

ב. כיצד התפתחה מגמת צריכת מי השתייה (מי ברז ומים מבוקבקים) בישראל לאורך השנים?

ג. מהו היקף צריכת מי השתייה בארץ לעומת העולם המערבי?

ד. מהן ההשלכות של השימוש במים מבוקבקים?

ה. אילו משתנים: חיצוניים, פנימיים, חברתיים- משפיעים על צריכת מי השתייה? את הניתוח יש לבסס על גישת creatures of habit.

ו. כיצד ניתן להגדיל/להקטין את צריכת מי הברז/המים המבוקבקים בישראל? בחינת כליי מדיניות ומיפוי שלהם מה"קשה" ל"רך". בניתוח כלי המדיניות להשתמש בגישות ובכלים שנלמדו בכיתה, כגון:  creatures of habit, nudges, mindspace.

 

כתיבת סמינריון – אחריות תאגידית – המכללה למינהל

5.) מה היו אומרים לדעתכם פיטר באפט ומילטון פרידמן על פעולות האחריות התאגידים שהצעתם בסעיף הקודם? האם פעולות אלה היו זוכות לביקורת מצידם? (היעזרו בסרטון על פילנתרופיה של עסקים).

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב שיווק ופרסום בדיגיטל הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות