קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שיווק רשתות חברתיות אשר נלמד ב המרכז האקדמי פרס. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. מדוע מותגים הם כיום פחות משפיעים על קבלת החלטות של צרכנים מכפי שהשפיעו בעבר?
  2. למה הכוונה תוכן מותגי? יש להשתמש בנוסף גם בדוגמאות.

 

סמינריון – תכנון ובקרה בחינוך – המרכז ללימודים אקדמיים

  1. עד כמה לפי דעתך היעדים שנבחרו ברי השגה בבית הספר באופן כללי? בכיתות הטרוגניות? נמק.
  2. מהם הגורמים המסייעים בהשגת היעדים שנבחרו? נמק. יש להתייחס הרחבה לרכיבים השונים העומדים לרשותכם בתוך בית הספר/ מחוץ לבית הספר/ בקהילה/ ברשות המקומית/ מטעם משרד החינוך ועוד. נא להציג לפחות 4 גורמים ולנמק אותם עם הצגת דוגמאות מתאימות.

 

מבוא היסטורי לפוליטיקה בת-זמננו – האוניברסיטה העברית הר הצופים

  1. יש להציג כל מושג באופן אנליטי, תוך הישענות על חומרי הקריאה התיאורטיים-קונספטואליים כגון: מאמרו של ואן דן בוש על משטרים- ותוך הקפדה לכלול התייחסות להגדרות, מאפיינים וטיפולוגיות. לאחר מכן, יש לבחון עד כמה ההגדרות תואמות את ביטויי ומאפייני המושגים כפי שהם באים לידי ביטוי בספר (למשל, באיזו מידה הגדרת המשטר הפוליטי הדמוקרטי או האוטוקראטי חופפת את מאפייני המשטר- המתוארים בספר). יש להצביע על הדומה ועל השונה, ואף לנסות להציע הסבר להיבטים השונים, הסבר שנשען על הנחות העבודה וההיגיון- בדבר הקשר בין היסטוריה ופוליטיקה.

 

סקירה תיאורטית – מבוא לתרבות הסייבר – ד"ר משה אלחנתי

  • יהושע אריאלי, "משמעות הסְפָר בהיסטוריוגרפיה האמריקאית". (עמ',82-65)
  • דוד משר, "המכונה בגן, ביקור חוזר". (עמ' 124-95)

שני המאמרים נמצאים בספר:  החוויה האמריקאית בעריכתו של ארנון גוטפלד, בית הספר להיסטוריה אוניברסיטת תל-אביב וזמורה ביתן, 1986

  • Philip E. Agre, Cyberspace as American Culture
  • Jack Shuler , Ever Onward: The Frontier Myth and the Information Age.
  • *Manifesto  Mondo 2000

 

דילמות אסטרטגיות אמריקאיות מ 1945- ועד ימינו – המרכז הבינתחומי הרצליה

  1. דוקטרינת וויינברגר למעורבות בעולם השלישי
  2. הנחיות קלינטון למעורבות בעולם השלישי (CLINTON PDD (DIRECTIVE 25
  3. אובמה ופריצת הדרך לקובה

שאלות מפתח אופייניות לרפרט:

 

  1. מה טוען מחבר/ת (המסמך, המאמר, הסרט), מה מניע אותו/אותה וכיצד ביקש/ביקשה להשפיע על מקבלי ההחלטות/הציבור/הדיון הציבורי?
  2. באיזו מידה הצליח/ה המחבר להשפיע?
  3. מה ניתן ללמוד ממקרה הבוחן על אופי קבלת ההחלטות/הדיון הציבורי בתקופה הנדונה?

 

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב שיווק רשתות חברתיות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות