קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שיטות מחקר א' אשר נלמד ב אוניברסיטת חיפה. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

חלק ב': לבצע מחקר איכותני בנושא מנהיגות בשירות.

 

סמינריון במשפטים – דיני תאגידים – המכללה למינהל

חובות וזכויות נושאי משרה, ביטוח, שיפוי ועסקאות בעלי עניין.

חוק החברות, סעיפים – 252-267, 268- 284.

  1. ע"א 313/08 עזמי נשאשיבי נ' איהאב רינראוי (נבו).
  2. ע"א 10362/03 א. ברזני שירותים ועסקאות בע"מ נ' אחים בן רחמים (צפון) בע"מ (נבו).
  3. ד"נ 29/84 קוסוי נ' פויכטונגר, פ"ד לח (4) 505.

לאחר יומיים ממועד חתימת ההסכם בין החמישייה לביתא, כאמור לעיל, התקשרה אלפא עם האחים דלתא בהסכם לרכישת מניותיהם של האחים דלתא בחברת גמא בע"מ (להלן: "גמא"). גמא היא חברה בורסאית העוסקת בפיתוח מוצרי תוכנה. על פי ההסכם בין אלפא והאחים דלתא, תרכוש אלפא את המניות שמחזיקים האחים דלתא בחברת גמא. ידוע כי האחים דלתא שולטים בגמא ויתר המניות שלה מוחזקות בידי הציבור בפיזור רחב. בהתאם להסכם זה נקבע כי הרכישה תבוצע לפי שווי חברה של 400 מליון ₪ (שווי הגבוה פי ארבעה משווי המניות של גמא בבורסה). עוד נקבע כי הרכישה תתבצע בשלבים ואלפא גם תהיה זכאית באחד השלבים המתקדמים למנות דירקטור מטעמה שיהיה אחד מהחמישייה.

 

סקירה תיאורטית – הטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית – פרופסור מאיר לוטן

  • נאטור מ, מנור-בנימיני א. הורות למתבגר עם לקות אינטלקטואלית בעדה הדרוזית: השוואה בין הורים דרוזים למתבגרים עם לקות אינטלקטואלית לבין הורים דרוזים למתבגרים ללא לקות אינטלקטואלית במדדים לחץ, תחושת קוהרנטיות ותקווה. קרן שלם, 2014. הורד מאתר קרן שלם ב-26 ליוני 2015

http://www.kshalem.org.il/pages/page/28

רקע אודות מוגבלות שכלית התפתחותית:

1.) הגדרות ומושגי יסוד בנושא מ.ש.ה, סיבות למש"ה- פרופ' מאיר לוטן.

2.) הורות לילדים עם משה- הגב' מיכל אונגר.

3.) הצגת האדם עם מש"ה (תסמונת דאון, תסמונת רט, תסמונת ה-X השביר)- פרופ' מאיר לוטן.

טיפולים באדם עם מש”ה:

1.) עקרונות עבודה עם אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה)- פרופ' מאיר לוטן.

2.) האתגר העומד בפני מערכות בארץ בטיפול באדם עם מש"ה- פרופ' מאיר לוטן.

 

מבוא לתיאוריות פוליטיות – המרכז הבינתחומי הרצליה

1.) ״הגרוע בעונשים של אדם הוא שיהא נתון למרותו של הגרוע ממנו, אם הוא עצמו לא יהא נכון למשול.״ (אפלטון, עמ׳ 347).

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב שיטות מחקר א' הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות