שיטות מחקר במדע המדינה – אוניברסיטת תל אביב – סמינריון

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שיטות מחקר במדע המדינה אשר נלמד ב אוניברסיטת תל אביב על ידי ד”ר יעל שומר. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

בהתבסס על מאגר הנתונים ESS, נסח הצעת מחקר.

 

סמינריון – דיני עונשין אשר – ד”ר חמדה גור-אריה

יוסי, מנהל הסניף, שהתרשם מאוד מהשכלתה של סיגל, קיבל אותה לעבודה כפקידה בכירה ובהמשך, קידם אותה לשמש כסגנית מנהל הסניף, תוך העלאת משמעותית של שכרה. סיגל עבדה כסגנית מנהל במשך עשרים שנה אך אז, בעקבות ביקורת שנערכה בסניף, התגלה כי קורות החיים שלה אינה משקפים את השכלתה וכי לא די שאינה בוגרת תואר ראשון, אף לא השיגה תעודת בגרות. בשל כך, סיגל פוטרה לאלתר בלא פיצויי פיטורין, על אף שלא הוגשה נגדה תלונה במשטרה.

סיגל הזועמת החליטה לנקום בהנהלת הבנק והגתה תוכנית שתביא לערעור חוסנו הכלכלי ושמו הטוב של בנק זה. בהתאם לתוכנית, סיגל תפרוץ לסניפי הבנק השונים, הן בישראל והן באירופה, תגנוב סכומי כסף גדולים, וכך תביא לערעור מעמדו של הבנק ואף תשיב לעצמה את פיצויי הפיטורין שלטעמה נגזלו ממנה שלא בצדק.

 

סמינריון בכלכלה – תקשורת שיווקית משולבת – ד”ר רינת שאנן סצ’י

  • אפיון אסטרטגית המסר ופניית המסר.
  • האם מתאים להשתמש בטיזר פרסומי?
  • מה תהייה האסטרטגיה היצירתית? והתייחסות לצבע לקמפיין.
  • מה יהיה” סלוגן” הפרסומת?

החלטות מקור: מי המקור המתאים להעברת המסר?

החלטות מדיה:

  • בחירת ערוצי הפרסום המתאימים למוצר ולקהל היעד.
  • החלטות תזמון – מה מבנה הפרסום? מה אורך מסע הפרסום ותדירותו? האם יש להעדיף השגה או תכיפות?
  1. החלטות הקשורות לכלי התקשורת השיווקית האחרים-
  • שיווק ישיר – אילו ערוצי שיווק ישיר?
  • שיווק אינטראקטיבי/מקוון – אילו אמצעי תקשורת אינטראקטיביים/ מקוונים?
  • קידום מכירות – למי מופנה קידום המכירות, אילו אמצעי קידום מכירות?
  • יחסי ציבור – אילו כלי יח”צ?
  • מכירה אישית – מדוע מתאים? איך ליישם?
  • מדיה תומכת –איך ליישם?
  1. מדידת יעילות תכנית התקשורת השיווקית- באילו דרכים תבחנו את אפקטיביות תכנית התקשורת השיווקית להשגת היעדים.

חלק שלישי – קריאטיב: תרגמו את ההחלטות הקשורות לכלי הפרסום בתקשורת השיווקית למצגת.

 

שיטות מחקר איכותניות – המרכז הבינתחומי הרצליה

על המחקר לחדש ולעדכן מחקרים קודמים או לבחון נושא שלא נבחן בזמן, במקום או בתרבות.

 

מערכת החינוך בישראל סוגיות מרכזיות ונקודות מפנה – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

(2) גיוון פנימי בתוך מערכת החינוך בישראל.

לסיכום, הכנת עבודות אקדמיות ב שיטות מחקר במדע המדינה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות