קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שיטות מחקר כמותיות אשר נלמד ב מכללת דוד ילין. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

– ככל שאדם צופה שעות רבות יותר בטלוויזיה, כך רמת העייפות שלו במהלך היום תגבר.

– ככל שהמקובלות החברתית של הפרט גבוהה יותר, כך גובר הבטחון העצמי שלו.

– קיים קשר בין מין המתבגר לתחושת הדימוי העצמי שלו (להוסיף כיוון קשר).

 

כתיבת סמינריון – הובלת תהליכי שינוי בארגונים – הקריה האקדמית אונו

שיטות מחקר כמותיות - מכללת דוד ילין - כתיבת עבודה סמינריונית בתשלוםא. הצג/י את הארגון הנבחר- התייחס גם לחזון הארגון.

ב. מה מאפייני התרבות הארגונית של הארגון?

ג. מהו השינוי הארגוני (בהקשר של הכלת השונה).

  1. נתח/י את תהליך השינוי שהארגון עבר או/ו תהליך שינוי שמוצע לארגון.

ב. מה מקור השינוי?

ג. עד כמה השינוי תואם לחזון הארגון ולשאר מרכיבי ה-VMOST ?

 

מאמרים אקדמיים – הפסיכולוגיה של הלמידה ב' – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

  1. המאמר מתייחס למודל התנהגותי להימורים שמבוסס על דפוס בחירה:

ג. כמה צעדים התבצעו לכל יונה בשלב האימון המבחין?

ד. מה היה המשתנה התלוי בהליך האימון עם עיכוב עולה?

  1. בהליך הבחירה שאינה אופטימלית (Suboptimal Choice Procedure):

א. מה מספר הגירויים הכללי שהוצג לכל יונה בשלב האימון המקדים (pretraining)?

ב. תאר/י את ההליך שעוברות היונים בצעדי הבחירה של שלב האימון (training).

ג. כיצד בוצע האיזון בתנאים (counterbalancing) בשלב האימון?

ד. מה ההבדל בין הצעדים הכפויים וצעדי הבחירה בשלב האימון?

 

פנים בחברה הישראלית שאינם בזרם המרכזי – המכללה האקדמית ספיר

1.) בעיה:

ניתוח- הסבירו מאפיינים בחברה הישראלית התורמים להדרה ומונעים מהאוכלוסייה להיות חלק מהזרם המרכזי. לכלול דיון ב: ערכים, תרבות ונסיבות חברתיות. בנוסף, לכלול: חוקים, מדיניות ותקנות.

ב. הסבירו את מאפייני האוכלוסייה, כפרטים וכקבוצה, התורמים להדרתם או התבדלותם-

אל מחוץ לזרם המרכזי.

ג. כיצד מתמודדים כיום שירותי הרווחה עם המצב? מהם השירותים הזמינים כיום?

מה הבעיות והחוסרים?

2.) פתרון:

בהתאמה ובשיקוף לבעיות מהשאלה הראשונה, לאתר פתרונות ולהציג את השינויים הדרושים-

על מנת לאפשר הכלה מחדש של מי שהודרו או התבדלו אל מחוץ לזרם המרכזי.

א. מה צריך להשתנות בחברה- על מנת לאפשר חזרה אל, או הכלה בזרם המרכזי?

ב. איזו אחריות מוטלת על האדם עצמו, כפרט וכחלק מקבוצה, כדי לשוב לזרם המרכזי?

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב שיטות מחקר כמותיות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות