קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שיטות מחקר כמותניות אשר ב אוניברסיטת אריאל בשומרון נלמד על ידי ד"ר הילה לוינשטיין. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. חלק 1 סטטיסטיקה תיאורית (כלומר התפלגויות של התשובות) עבור כל אחד מהמשתנים הרלבנטיים.
  2. חלק 2 סטטיסטיקה הסקתית- טבלאות מדדי קשר בין המשתנים (למשל פירסון).

 

סמינריון בחינוך – אתיקה ואחריות חברתית – הקריה האקדמית אונו

  1. כושר יישום וניתוח ביקורתי של התיאוריות ביחס לארגון נתון אותו יבחרו הסטודנטים.
  2. שימוש עשיר במקורות בבליוגרפים לצד יישום פרקטי של תחום האתיקה בארגון נתון.

א. בחרו ארגון אליו אתה נגיש בתוקף עבודתכם או דרך הכרות ישירה/ עקיפה והצג אותו ואת סביבתו החברתית.

 

סמינריון בכלכלה – מבוא לניהול – אוניברסיטת אריאל בשומרון

  1. פיתוח והכשרת אחיות בסיעוד (גנרי/ ניהול בכיר/ ניהולי ומקצועי- התמחויות).

 

תודעה כוזבת חשד ומשמעות – המכללה למנהל

ב. מהי סוציולוגיה של חשד ומהי של משמעות?

ג. מהו ההסבר שנותן טיילור להיווצרות של ההתנגשות בין עולמות משמעות בעידן המודרני?

 

סמינריון בכלכלה – המכללה האקדמית גליל מערבי

  1. הסיבות למותם של ארגונים.
  2. קביעת גבולות הארגון, אילו פעילויות כדאי לבצע מחוץ לארגון ואילו בתוך הארגון.
  3. צמיחתם של ארגונים.
  4. התאמתו של הארגון לסביבה, ההבדל בין ארגונים מסורתיים לארגוני טכנולוגיית העילית .
  5. בעיית השליטה בארגונים הירארכיים.
  6. הנהלות "קצרות רואי" וההשלכות על האסטרטגיה של הארגון.
  7. מרכיבי שכר קבועים ומותנים בתפוקה והשפעתם על תפוקת העובדים.
  8. ארגונים משפחתיים, יתרון או חיסרון.

 

הערכה בחינוך – המכללה האקדמית הערבית לחינוך

  1. שיטות מחקר כמותניות - אוניברסיטת אריאל בשומרון - סמינריוןהאם הדוח כולל תמצית או תקציר מנהלים?
  2. האם שאלות ההערכה מנחות את התהליך?
  3. האם שיטות המחקר תואמות את השאלות?
  4. האם קיים דיווח של תוקף הכלים ומהימנות המדידה?
  5. האם פרוט הממצאים עונה לשאלות ההערכה?
  6. באיזו מידה ההמלצות הניתנות מבוססות היטב על הממצאים?

 

בריאה התגלות וגאולה בראי האמנות והאמונה – ד"ר שולמית לדרמן

ב.) מה העמדה על הקשרים שבין הקודקודים הללו?

  1. בין הקב"ה לבין העולם- רעיון הבריאה: דמות האל בספור הבריאה, מהלך הבריאה ותפיסתה, בריאת האדם והבריאה כמטפורה.
  2. בין הקב"ה לבין האדם- ההתגלות: ההתגלות לאברהם, ליעקב, למשה בסנה ובמתן תורה.
  3. בין העולם לבין האדם- הגאולה: השאיפה לחזור לגן העדן, הגאולה בארץ ישראל ומי מוביל את הגאולה.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב שיטות מחקר כמותניות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות