קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים אשר נלמד ב אורנים המכללה האקדמית לחינוך על ידי ד"ר ענבל בכלר-סיון. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) עליכם לראיין תלמיד תיכון/ סטודנט עם לקות למידה ו/או הפרעת קשב וריכוז.

את הראיון אתם צריכים להקליט ולצרף לעבודה. כמובן שאתם מתחייבים לשמור על סודיות ומציינים בפני המרואיין, שהראיון נעשה אך ורק לצורך עבודה אקדמית ולא יעשה בו שימוש מעבר לכך.

 

סמינריון בחינוך – אוריינות אקדמית – עפר גת

  1. סדרה מדעית – נחלקת לשני סוגים:
  • ראשון– מדעי- פעמים רבות היא תוצר של פרסום של מכון מחקר. מכוני מייצגים מבחר של נושאים.

הם רוצים לפרסם את המחקרים שלהם. חלק מהפרסומים שלהם הם סדרות מתמתחות. הכוונה התמקדות בנושא מסוים, וחקירה של קטגוריות נוספות שבונות את המחקר.

לדוגמא: מכון "יד יצחק בן צבי"- מתמחה בחקירת ארץ ישראל, ירושלים והוסיף גם את חקירת התפוצות. אחת הסדרות שבן צבי מוציאות היא סדרת "עדן" היא עוסקת במחקרי מדבר יהודה, היא חוקרת את בעלי החיים במדבר.

 

סמינריון – ניתוח דוחות כספיים – המרכז האקדמי פרס

2.) 10% מתוך המלאי המוצג במאזן הינו מלאי מת ולא ראוי למכירה, כיצד תשתנה תשובתך?

3.) בנוסף לנאמר בסעיף 1+2 ,בוצעה במהלך שנת 2014 ביקורת פרטנית לסעיף רכוש קבוע נטו המצוי במאזן 2013 ומתברר כי חשב החברה בצע טעויות מהותיות ברישום חיי הכנס, כך שהוצ' הפחת בשנת 2013 אשר עמדו על 17 מיליון ₪ צריכות להיות 26 מיליון ₪. כיצד תשפיע טעות זו (בנוסף לטעויות הקודמות) על יכולתה של החברה לפרוע את התחייבויותיה בטווח הקצר?

4.) חווה דעתך בדבר האיתנות הפיננסית של החברה בשנת 2013 ובשנת 2012.

5.) כל כמה זמן בממוצע מחדשת החברה את המלאי שברשותה הסבר את התוצאה ביחס ליעילות תפקוד החברה. מה דעתך על הנ"ל בהשוואה לתקופה קודמת?

6.) מהו האשראי הממוצע הניתן ללקוחות החברה בשנת 2014 בגין קניותיהם מהחברה? מה דעתך על האשראי הנ"ל בהשוואה לתקופה קודמת?

 

ספרות נשים במלחמה – המכללה האקדמית ספיר

ניגודים אלה מבנים את השיח על המלחמה, מספקים למלחמה הצדקה, ובעיקר, מציגים את הגברים כחזקים ואת הנשים כזקוקות להגנתם.

ל"סיפורי מלחמה" אזרחיים, ובייחוד לכאלה הנכתבים על ידי נשים, יש פוטנציאל להיות נרטיבים חתרניים, המערערים את התבנית של "סיפור המלחמה" הקלאסי, מפרים את חלוקת העבודה המגדרית של המלחמה ואת הקשר בין ההתנסות בלחימה בשדה הקרב לבין כתיבה על המלחמה.

האם הסיפור שבחרת עונה על הבחנותיה של קוק? הסבירו והדגימו מהסיפור.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות