קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שינה והפרעות שינה בילדות אשר נלמד ב האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) המטלה מבוססת על המאמר של Gettler ו- McKenna (2010), ניתן להוריד את המאמר מ:

Gettler, L. T., & McKenna, J. J. (2010). Never Sleep with Baby? Or Keep Me Close But Keep Me Safe: Eliminating Inappropriate “Safe Infant Sleep” Rhetoric in the United States, Current Pediatric Reviews, 2010, 6, 71-77

א. כיצד מגדירים החוקרים שינה משותפת, ומהי, באופן כללי, גישתם ביחס לשאלה של סידורי השינה שבוחרים הורים עבור תינוקם?

 

כתיבת עבודה אקדמית – עבודה באוניברסיטת בן גוריון

הבעיה היא שהכלי עצמו נפגע גם הוא מן החומצה, ולכן נאלצים להחליפו לעתים קרובות (דבר המגדיל בהרבה את עלות הניסוי). פתרו את הבעיה זו- תוך שימוש בתבנית האיחוד הפנימי.

 

כתיבת סמינריון בתשלום – ניתוח דו"חות פיננסיים – האוניברסיטה הפתוחה

  1. להסביר את דרך הטיפול בערך השייר (Terminal Value) – הערך הנוכחי של החברה בתום התקופה.
  2. להציג את חישובי הערך הנוכחי של תזרים המזומנים החופשי.
  3. להציג את עודף ההתחייבויות הפיננסיות או עודף הנכסים הפיננסיים, ולהפחיתם/ להוסיפם להערכת השווי.
  4. במקרים המתאימים יש להוסיף להערכת השווי המתקבלת, נכסים בלתי-תפעוליים לפי שווי השוק שלהם.
  5. להוסיף טבלת ניתוחי רגישות לאחוזי הצמיחה ושיעור ההיוון ולציין את תחום השווי של החברה.
  6. להשוות לנתוני המסחר בבורסה (שווי שוק החברה) ו/או לשיטת "מכפיל"
  7. לצרף לנספח את המאזן, דו"ח הרווח והפסד ו תזרימי המזומנים.

 

תרגיל סיכום ביקורתי של מאמר אקדמי – המכללה האקדמית עמק יזרעאל

ב. ערכו את הרעיונות המרכזיים וארגנו אותם ברצף, על פי מבנה המאמר. הנחיות קריאה מעמיקה לסיכום המאמר:

  1. מהי שאלת המחקר המרכזית?
  2. כיצד עלתה שאלת המחקר? על אילו תיאוריות/ ידע קודם מתבסס המחקר?
  3. אילו השערות העלה החוקר במטרה לענות על שאלת המחקר? (רלוונטי רק למחקר כמותני).
  4. מהי אוכלוסיית המחקר? כיצד נבחר המדגם?
  5. כיצד נאספו הנתונים ?
  6. אילו ניתוחים נערכו לנתונים?
  7. מהם הממצאים של המחקר? האם וכיצד הם עונים על מטרת המחקר והשערותיו?
  8. האם וכיצד החוקר מקשר בין ממצאי מחקרו לבין ידע קודם (מחקרים/ תיאוריות)?
  9. כיצד החוקר מפרש את ממצאי המחקר?

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב שינה והפרעות שינה בילדות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות