קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שינוי ארגוני במערכות למידה אשר נלמד על ב האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. מהם המכשולים העיקריים בהובלה של תהליכי שינוי בבתי ספר? הסבירו אותם והדגימו. לגבי כל מכשול שאתם מציינים ציינו את המקורות הביבליוגרפים (מתוך החומר עליהם הוא מבוסס).
  2. הסבירו מהם היחסים בין מדיניות לבין שינוי (השתמשו מאמרים). הסבירו באמצעות המאמרים את היחסים בין מדיניות לשינוי.

הדגימו מערכת יחסים זו באמצעות אחד מתהליכי השינוי/ הרפורמות שאתם מכירים (רשמו בבירור את שני המאמרים עליהם התבססתם בתשובה זו ואת השינוי/הרפורמה שבאמצעותה אתם נותנים דוגמא).

  1. הסבירו מהי התנגדות לשינוי, מהם הסוגים של ההתנגדות לשינוי ומהם התנאים היוצרים התנגדות לשינוי (התבססו על המאמרים בפרק ג' ובכלל זה המאמר של Morison ופוקס).
  2. כיצד לדעתכם תרבות של ארגון לומד עשויה לסייע בהובלת תהליך שינוי בבית הספר?

דונו בתיאוריה של הארגון הלומד כאסטרטגיה להובלתו של תהליך שינוי בבית הספר.

(ציינו את המאמרים עליהם אתם מתבססים).

  1. מאמר בנושא שינוי: ערכו חיפוש אקדמי של מאמר אקדמי מחקרי חדש (מהשנים 2010-2016) מכתב עת באנגלית בנושא הובלת שינוי בארגונים (ניתן לערוך את החיפוש באמצעות מאגר המידע של הספרייה ו/או מאגר החיפוש של- Eric http://www.eric.ed.gov).

א.) ערכו תקציר של המאמר, צרפו את המאמר בקובץ.

ב.) וכתבו: מה ניתן ללמוד מן המאמר על הטמעת שינוי בבית הספר.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני חוזים – האוניברסיטה הפתוחה

2.) אלכס ורינה החליטו להתגרש. לפיכך, הם ערכו ביניהם הסכם גירושין שהתייחס הן להסדרים ממוניים והן להסדרי ראייה עם הילדים. השניים קבעו כי הילדים יהיו בחזקתה של רינה, אולם יבואו לביקורים אצל אלכס כל סוף שבוע שני וזאת בתנאי שאמו של אלכס תסכים להיות נוכחת בזמן שהילדים ישהו אצלו.

א. מה מעמדו של החוזה הנ"ל? ב- 3 מצבים:

  1. אמו של אלכס סירבה לסידור.
  2. אמו של אלכס הסכימה לסידור.
  3. אלכס כלל לא שאל את אמו.

ב. הניחו שלפי החוק, הסכם גירושין צריך אישור של בית משפט. בית המשפט לא אישר את ההסכם, אולם אלכס ורינה החליטו שעל אף זאת, הם מחוייבים לו וינהגו לפיו. כעבור זמן, אלכס התחרט. האם יש לו עילה כלפי ההסכם? ומהן תוצאותיה?

 

סקירה תיאורטית – יישומים סטטיסטים – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

  1. בנספח 1 נתון חלק מפרק התוצאות של המחקר "אימוץ בין-לאומי ואימוץ מקומי: הסתגלות הילד, ההורים והמשפחה" מאת רחל לוי-שיף. המחקר משווה את ההסתגלות לאימוץ של הורים אשר אימצו ילדים באימוץ בין לאומי מדרום אמריקה לבין הורים אשר אימצו ילדים בישראל. הסתגלות ההורים נמדדה על ידי התנהגויות שונות בבית כפי שנתפסו על ידי ילדיהם.

א. מהם המשתנים התלויים והבלתי תלויים במחקר?

ב. אחת מהשערות המחקר הייתה: שאמהות מגלות יותר תמיכה בילדים מאשר אבות. האם ההשערה אוששה?

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב שינוי ארגוני במערכות למידה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות