קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס תאטרון בזמן העתיק: מבוא ועיון אשר נלמד ב המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. דונו בשוני שבין מאפייני הקודמיה של אריסטופנס לאלו של הקומדיה ברומא העתיקה.

 

כתיבת סמינריון בתשלום – חקר האושר – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

בן שחר, טל ,באושר ובאושר, מטר ,2008.

כהנמן, דניאל .הוגנות, ראציונליות ואושר (אוסף מאמרים בעריכת מאיה בר-הילל), האונבירסיטה העברית ,2005.  סליגמן, מרטין ,אושר אמיתי: הגשמה עצמית באמצעות פסיכולוגיה חיובית, מודן ,2005. ריקאר, מאתייה ,בזכות האושר, חרגול ,2006.

  1. Baumeister, R. F., Campbell, J. D., Krueger, J. I. & Vohs, K. D. (2003). Does High Self-Esteem Cause Better Performance, Interpersonal Success, Happiness, or Healthier Lifestyles? Psychological Science in the Public Interest, 1- 44
  2. Brickman, P. and others (1978) Lottery Winners and Accidents victims: Is Happiness Relative? Journal of Personality and Social Psychology, 36, 917- 927
  1. 3. Brown, K. W. & Ryan, R. M. (2003). The Benefits of Being Present: Mindfulness and Its Role in Psychological Well-Being. Journal of Personality and Social Psychology, 84 (4), 822- 848
  2. .Csikszentmihalyi, C. (1999). If We Are So Rich Why Aren’t We Happy? American Psychologist, 821- 728
  3.  Diener, E. & Seligman, M.E.P., (2002) Very Happy People, Psychological Science, 13, 80-.38
  4. .Ekman, P. (1993) Facial Expression and Emotion. American Psychologist, 48, 384- 293
  5. Emmons, R. A. & McCullough, M. E. (2003) Counting blessings Vs Burdens: Experimental Studies of Gratitude and Subjective well-being in Daily Life Journal of Personality and Social Psychology, 84, 377-983

 

כתיבת סמינריון – דילמות מוסריות במקורות היהדות – מכללת לוינסקי לחינוך

1) מבוא: הציגו את מטרותיכם בעבודה והתייחסו לתהליך בחירת הדילמה.

2) ניתוח של הסוגיה:

– הצגת הדילמה:

א) תיאור הסוגיה: אם מדובר על טקסט, יש לצרף אותו ולהציג אותו במילים שלכם.

 

תאוריות מודרניות במדעי החברה – המכללה האקדמית בית ברל

(ב) בעקבות אייזנשטדט, נא לציין ולהסביר מהם המתחים הפנימיים הקיימים במודרניות שתורמים לגיוון שלה. בנוסף, נא להמחיש את הרלבנטיות של חלק מהמתחים ומהגיוון הללו לניתוח תופעות חברתיות עכשוויות.

(ג) האם גישת "ריבוי המודרניות" של אייזנשטדט היא נטולת בעיות? מהן הביקורות שניתן להעלות כנגד גישה זו?

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות ב תאטרון בזמן העתיק: מבוא ועיון הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות