קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס תדריך מסייע לכתיבת עבודות אשר נלמד ב המרכז ללימודים אקדמיים. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

בחירת נושא למחקר מתאמי או ניסויי: רמת האמון בין בני זוג- ניתן לנבא את מידת האמון של אחד מבני הזוג כלפי בן הזוג האחר על ידי מדידת רמת הביטחון בהתקשרות שלו.

 

סמינריון – טרב- ייצור תרבותי במזרח התיכון וצפון אפריקה – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

אלוש–לברון, מ. (2008). הזיכרון המזרחי והדומיננטה הציונית: קולות מן השוליים בקולנוע תיעודי עכשווי. ישראל 14: 127 – 150.

  1. זהות ואסלאם.

 

כתיבת סמינריון בתשלום – תחנות בתרבות המערב – אוניברסיטת תל אביב

הסבירו את התפיסה הפילוסופית בעזרת דוגמא מהיצירה.

 

דיני מיסים – הקריה האקדמית אונו

מיכל איימה לתבוע את העיתון על פגיעה בשמה הטוב, וכפשרה נאות העיתון לשלם למיכל סך של 50,000 ₪.

בראשית השנה רכשה מיכל חנות ישנה בירושלים. מיכל שיפצה את החנות שיפוץ מקיף, ומיד עם סיום השיפוץ – בסוף שנת 2016 – מכרה את החנות, תוך הפקת רווח בסך של 200,000 ₪. בהתאם להסכם בין הצדדים, התשלום תמורת החנות ישולם למיכל בשנת 2017.

בבעלות מיכל חשבון בנק בשוויץ. מיכל הפיקה מהחשבון רווחי ריבית בסך של 50,000 ₪. רווחים אלה חויבו בשוויץ במס בגובה של 10% ואילו בישראל שיעור המס עליהם הוא 25%.

מיכל היא בת יחידה. אמא של מיכל, ישישה בת 90, היא תושבת צרפת וגם בבעלותה חשבון בנק בשוויץ. מטעמים הנוגעים לסוגית מס עיזבון בצרפת, אמא של מיכל ביצעה את הפעולה הבאה:

 

חקר האושר – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

* חשיבה חיובית ,אופטימיות ומציאותיות- האם חשיבה אופטימית מתעלמת מהמציאות ומחלישה את יכולת ההשרדות והמוכנות בפני הנורא מכל?

* חוכמה בראי חקר האושר- מדוע מירב הפילוסופים החכמים כדוגמת ניטשה ושופנהאור וגדולי הסופרים כדוגמת טולסטוי ודוסטייבסקי סבלו כל כך בחייהם? היש אנשים חכמים, רגישים ומודעים שהם גם מאושרים או שמא השמחה היא רק מנת חלקם של הטיפשים והאטומים בחזקת מה שאני לא יודע גם לא מפריע לאושרי?

* אהבה, פתיחות וחברות- אם אכן אלו חוזקת החוזקות והערוץ המומלץ לאושר, מדוע יש כל כך הרבה שירים וספרים על לב שבור, בגידות וסוף מר ומאכזב לסיפורי האהבה והחברות הגדולים?

* ערכים משמעותיות ואמונה- האם הפער הבלתי נסבל בין הערכים והאמונות הנעלות והחיביות ביותר ובין המתרחש במציאות איננה מעצימה את הפער בין רצוי למצוי.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב תדריך מסייע לכתיבת עבודות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות