קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס תודעה כוזבת חשד ומשמעות אשר נלמד ב המכללה למנהל. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

א. מהי תודעה כוזבת?

 

סמינריון במשפטים – דיני תאגידים – המכללה למינהל

  1. ע"א 917/79 קוסוי נ' בנק פויכטונגר, פ"ד לח(3) 253 קוסוי בעל שליטה ובעל משרה בבנק רוצה למכור את המניות, הוא מוכר לאדם שהוא מכיר בעקבות התנהלות כלכלית בעייתית מול הבנק, לשם הקנייה הוא לוקח הלוואה שהבנק מאשר וקונה את המניות, הבנק קורס בגלל סגירת הלוואות ובזיזה של הבנק על ידי הקונה. קוסוי נתבע הן כבעל משרה בהפרת אמון וחוסר תום לב והן כמוכר ובעל

 

סקירה תיאורטית – הטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית – פרופסור מאיר לוטן

  1. עבודה סוציאלית עם אנשים עם משה- דר' חיה עמינדב.
  2. פיזיו המותאם לאנשים עם מ.ש.ה- פרופ' מאיר לוטן.
  3. תזונה מותאמת לאנשים עם מ.ש.ה- מר אריאל.
  4. תקשורת מותאמת לאנשים עם מש”ה כולל הנגשה קוגניטיבית ופישוט לשוני- דר' ג'ודי ווין.
  5. סיעוד מותאם לאנשים עם מ.ש.ה- הגב' שושי אספלר.
  6. ריפוי בעיסוק עבור אנשים עם מ.ש.ה- הגב' אביבה קלר.

א. פרט מושגי יסוד ביחס לאדם עם מוגבלות שכלית התפתחוית.

ב. פרט אספקטים שונים הכרוכים בטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית.

ג. פרט עבודת הצוות הנדרשת כדי לטפל באוכלוסייה עם מש”ה.

ד. פרט מסגרות שונות הקיימות לטיפול באדם עם מש”ה לאורך מסלול חייו.

 

מבוא לתיאוריות פוליטיות – המרכז הבינתחומי הרצליה

א. מהי כוונתו של אפלטון בציטוט?

ב. מדוע שאדם שראוי למשול לא יהא נכון לעשות כן?

ג. מדוע מדובר בעונש להיות נתון למרותו של הגרוע ממך?

ד. בתשובתך התייחס למשלים.

ה. להתייחס לדמות המנהיג האפלטוני.

ז. ולטיעון הנבנה סביב הציטוט המופיע בשאלה.

א. האם ניתן למצוא דמיון בין תפיסת האדם של אקווינס לבין תפיסת הטבע האנושי של הוגי האמנה החברתית?

ב. כיצד השפיע אקווינס על תפיסת העולם של תומס הובס?

 

מבוא לשיטות מחקר – המכללה למנהל

2.) נבדק המתאם בין הערכת הממונה לבין הציון הכללי במבחן הקבלה (ממוצע הציון של שני המומחים) ונמצא מתאם גבוה.

3.) נבדק המתאם בין הציון הכללי במבחן הקבלה לבין הציון הכללי במבחן קבלה במיזם חינוכי אחר דומה אשר הוכח מהימנות ותוקף שלו ונמצא מתאם נמוך.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב תודעה כוזבת חשד ומשמעות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות