קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס תורת המיקום אשר נלמד ב האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) מהם הגורמים המשפיעים להערכתך על החלטת המיקום של חברות בכלל ושל חברות בינלאומיות בפרט ?

2.) מבין הגורמים שציינת לעיל, ציין והסבר לפחות ארבעה יתרונות וארבעה חסרונות הקיימים לסין כמיקום אפשרי לפעילות כלכלית של חברות בינלאומיות. בתשובתך הקפד להתייחס למאמרים הבאים:

  1. "Where do firms locate"?
  2. Taxes and the location or production: Evidence from a panel of U.S. Multinationals "(:כמו גם לכתבות הבאות (הלקוחות מ"גלובס

 

סמינריון – מוצרים, צריכה ,קיימות – המרכז הבינתחומי הרצליה

ד. מהי ההשפעה של הייצור והשימוש ברכב פרטי על הסביבה? עליכם לנתח את תחומי ההשפעה העיקריים באמצעות גישת" מעריסה לעריסה" לאורך שרשרת הערך של המוצר – החל מייצור חומרי הגלם, דרך חומרים נלווים בתהליך, ייצור, אריזה, שינוע, שיווק ,שימוש, ועד סיום חיי המוצר .

ה. כיצד ניתן להפחית את האימפקט הסביבתי של השימוש ברכב הפרטי? יש להציע שני פתרונות, כאשר אחד מהם יתייחס לשלב הייצור והאספקה (יירוק שרשרת האספקה) והשני יתייחס לשלב הצריכה.

Degrowth (.9: Degrowth היא גישה/תנועה חברתית- כלכלית השואפת להביא לרווחה ולאיכות חיים, תוךשמירה על משאבי הטבע והסביבה. הנחת היסוד שעומדת בביס הגישה היא שניתן לשגשג מבלי לצמוח (בצמיחה הכוונה להגדלת הפרודוקטיביות והיעילות הכלכלית כפי שהן באות לידי ביטוי בתמ"ג). עליכם לסקור את התופעה, תוך התייחסות להיבטים הבאים:

א. מהם עקרונות ה- Degrowth? ובאיזה אופן היא קוראת תיגר על המערכת הכלכלית הקיימת? ועל אילו היבטי חיים היא צפויה להשפיע?

ב. מהי הביקורת המרכזית כלפי ה- Degrowth?

ג. "הכנסה מינימלית מובטחת" הינה דרך אחת ליישום עקרונות ה- Degrowth. סקרו את עקרונות הרעיון, היכן מיושם (או יש כוונה ליישמו) ומהם היתרונות והחסרונות הגלומים בו?

ד. האם וכיצד ניתן ליישם את עקרונות הגישה בישראל? דונו באופן ביקורתי.

 

סקירה תיאורטית – תאוריות עכשיויות של צדק חברתי וכלכלי – האוניברסיטה הפתוחה

1.) א. נתחו את רעיון  "ההכנסה הבסיסית האוניברסלית" מנקודת מבט של 4 גישות הצדק הבאות: רולס, גישת היכולות, קהילתנות ואתיקת המידות הטובות (מהי תכלית החיים הטובים? עבודה בשכר או תכליות אחרות). הקפידו לקשור במישרין בין התכליות והתוצאות האפשריות של הרעיון להכנסה בסיסית אוניברסאלית, לבין הערכים והזכויות שבהם כל אחד מהגישות דוגלת.

ב. דונו ב"רעיון הכנסה בסיסית אוניברסלית" דרך מאמר אקדמי, באנגלית או בעברית. (מנתח השלכות מעשיות של הניסוי במקום ובזמן מסוים), אך חשוב שיתקשר היטב לסוגיה הנבחנת — באיזו מידה רעיון "הכנסה בסיסית אוניברסלית" הינו רעיון צודק ומוסרי?

מילות קוד לחיפוש במאגרי מידע בעברית: "הכנסה/משכורת בסיסית אוניברסאלית"

מילות קוד לחיפוש במאגרי מידע בלועזית: Basic Income, Universal Basic Income

(UBI), Social Justice, Justice, Ethic

2.) שאלת פתיחת מסלולים נפרדים למגזר החרדי באקדמיה מעוררת דיון ציבורי רחב בשנים האחרונות .

א. בקרו את עמדתו של תומר פריסקו המתנגד לפתיחה של מסלולים מותאמים להשכלה גבוהה למגזר החרדי מנקודת מבט של צ'ארלס טיילור, המחזיק בגישה הרב-תרבותית. שלבו בתשובתכם התייחסות למושגים הבאים: "פוליטיקה של הבדל", "טבעו הדיאלוגי של האדם", "הזכות לכבוד תרבותי" ו"מיזוג אופקים".

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב תורת המיקום הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות