קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס תיאוריה באנתרופולוגיה אשר נלמד ב אוניברסיטת תל אביב על ידי ד"ר אדם קלין-אורון. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

קראו את הסיכום של המיתוס של "עלילות גילגמש" שחיברה המתרגמת לעברית, ש. שפרה. מבין ההוגים שעסקו במבנה וסמלים (רדקליף-בראון, לוי-שטראוס ודאגלאס), בחרו הוגה והציעו ניתוח לגישתו. עגנו אותו דרך חומרי הקריאה שלו, ותוך הדגמה באמצעות אלמנטים מהמיתוס.

ולקרוא את המיתוס המלא, בתרגום ישן יותר- מאת שאול טשרניחובסקי, ב: https://benyehuda.org/tchernichowsky/gilgamesh.html.

 

עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות – מבוא לאקונומטריקה – אוניברסיטת תל אביב

3.) חלק ג' – אמידת מודל למחירי דירות ללא קשר למעבר פושעים לשעבר לשכונה: אנו מעוניינים לבחון את השפעת המשתנה  square_footage על המשתנה המוסבר (בחרו אם להשתמש ב-level  log- או ב).

א. בחרו ב- 3 משתני בקרה (מסבירים/ מפקחים, control variables) שיופיעו ברגרסיות. שימו לב כי רשימת המשתנים המסבירים צריכה להיות זהה בכל המודלים שתריצו. איזה סימן תצפו לקבל עבורם?

ב. סדרו את משתני הבקרה לפי סדר חשיבות (לפי המודל הכלכלי שמניחים). לפני שתריצו את הרגרסייה- איך ההוספה של כל אחת מהן תשפיע על אומד שלsquare footage – . האם תוצאות הרגרסייה תאמו את ההשערה?

ג. בצעו מבחני השערות מתאימים, שם הציגו במפורש את ניסוח השערת האפס ,את המבחן ואת המסקנות.

ד. האם יש או אין צורך לדעתכם להריץ את הרגרסיות עם תיקון כלשהו לשונות שונה. הפעילו את התיקון הנדרש ודווחו על התוצאות לאחר התיקון.

 

סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות – ניהול השיווק – המרכז האקדמי פרס

5.) גיבוש מהלך שיווקי לשנת 2018:

א. הגדרת המטרה השיווקית למהלך השיווקי.

ב. הגדרת קהל היעד למהלך השיווקי (תוך התייחסות לבסיסי הפילוח הרלוונטיים).

ג. הגדרת המיצוב (נקודות הדמיון והשוני) של המותג במהלך.

ד. הגדרת התמהיל השיווקי למותג:  מוצר, קידום, מחיר, הפצה.

ה. הצגת המהלך: המסר המרכזי, אופן הצגתו, אופן תקשורו.

 

אנרגיה שינויי אקלים וחברה – המרכז הבינתחומי הרצליה

  1. האם על ישראל להאיץ את המעבר לאנרגיה מתחדשת בישראל?

?Can Energy Transitions Be Expedited

  1. האם על ישראל לנקוט ברגולציה מחמירה יותר כלפי חברות האנרגיה?

?Is Industry the Chief Energy Villain

  1. האם ישראל צריכה להשקיע יותר במיתון משבר האקלים (mitigation) או בהערכות לו?

?Is Mitigation or Adaptation the Best Way to Address Climate Change

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב תיאוריה באנתרופולוגיה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות