בסמינריון איכותני בחינוך, קיים פרק רקע תיאורטי אשר מהווה סקירת ספרות בנוסף לפרק ממצאים איכותני. הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות בניהול בינ"ל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה לחלק תמליל מפגש ראשון 2 קבוצת "האדומים" מתוך עבודה מלאה בנושא שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

נספח 3: תמליל קבוצת "האדומים"

(הערה: הקבוצה עבדה במחשב נייד עם תכנות וורד באנגלית)

39 יוני בדיוק.
40 ענבל אבל תכניס גם טור לשָׁנִים.
41 יוני בסדר.
42 ענבל יפה. אז ככה, שנה ראשונה, בכחול יש יחידת ייצור אחד ופליטה של זיהום 3.
43 יוני איפה להכניס את זה?
44 ענבל אז אני חושבת שצריך עוד טור לכל מפעל.
45 יוני למה?
46 ענבל כי אנחנו צריכים גם ייצור וגם מזהמים.
47 יוני מהתחלה. לכל מיפעל שלוש עמודות: שנים, ייצור ומזהמים.
48 ענבל אפשר.
49 יוני טור ראשון שנים, טור שני ייצור וטור שלישי מזהמים.
50 ענבל אמרת.
51 יוני תקראי לי את הנתונים, "מזכירה".
52 ענבל שנה ראשונה, מפעל כחול, ייצור 1, פליטה 3, מפעל צהוב, ייצור אחד, פליטה 6, מפעל ירוק 1 ו-1.
53 יוני לא ככה, קודם כל מיפעל.
54 ענבל למה?
55 יוני ככה יותר קל.
56 ענבל יפה, עכשיו שנה שניה: מפעל כחול ייצור 2, פליטה 6.
57 יוני סבבה.

סמינריון איכותני - מתודולוגיה
תמליל מפגש ראשון 2 קבוצת "האדומים" – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה


58 ענבל שנה שלישית ייצור 3 ומזהם… [היא סופרת את המשבצות]… 9.
59 יוני 9?
60 ענבל כן, 9, כלומר כפול 9.
61 יוני מה כפול 9?
62 ענבל כי המזהם גודל פי 3, ו3 כפול 3, 9.
63 ויאב אז מה 9 במזהמים?
64 ענבל רגע, לא. זה 9 כפול 3…
65 יוני בילבלת אותי עכשיו.
66 ענבל תראה: המזהמים גדלים פי 3 מהייצור, נכון? נכון. אז זה 3 כפול 9. רואים.
67 יוני מה רואים?
68 ענבל כי הוא מייצר 3 בשנה השלישית, אבל המזהמים גדלים פי שלוש כל שנה, נכון? אז על כל ייצור עכשיו יש פי 3 מזהמים מי מה שהיה על ההתחלה. תחשוב.
69 יוני רגע, לעט. על כל יחידת ייצור עכשיו יש כמה מזהמים?
70 ענבל 9.
71 יוני הבנתי. אז זה ייצור כפול זיהום, 3 כפול 9.
72 ענבל נכון.
73 יוני סבבה. מה עכשיו?
74 ענבל שנה רביעית, אבל אין ציור.
75 יוני אין ציור?
76 ענבל אין. אבל אפשר לחשב.
77 יוני איך?
78 ענבל כי זה גודל אותו דבר כל שנה, אתה מבין?
79 יוני מבין, מבין.
80 ענבל אז נאמר 4 יחידות אבל מזהמים יש 4 כפול 3 כפול 4.
81 יוני איך?
82 ענבל אתה לא מבין? זה כמו לחשב שטח, אבל בחלקים.
83 יוני מה בחלקים?
84 ענבל צריך לחשב את הסך הכל של מזהמים על כל יחדה של ייצור ואז להכפיל בייצור, כלומר בכמות הייצור.
85 יוני טוב, אם את אומרת.
86 ענבל אז תעשה עוד עמודה לכל מפעל.
87 יוני עוד עמודה?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות