בסמינריון איכותני בחינוך, קיים פרק רקע תיאורטי אשר מהווה סקירת ספרות בנוסף לפרק ממצאים איכותני. הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות בניהול בינ"ל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה לחלק תמליל מפגש ראשון 4 קבוצת "האדומים" מתוך עבודה מלאה בנושא שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

נספח 3: תמליל קבוצת "האדומים"

(הערה: הקבוצה עבדה במחשב נייד עם תכנות וורד באנגלית)

136 ענבל [פונה לחוקר] הוא תמיד ככה ממהר.
137 יוני טוב נו, "תעדו את הגרפים ומצאו את נקודת החיתוך בין הגרפים השונים ואת שיעוריהן."
138 ענבל אז צריך מערכת צירים, כמו ב X ו-Y.
139 יוני אם את אמרת…
140 ענבל צריך, רק עכשיו אני צריכה לפתוח את ה-charts.
141 יוני ולבחור מערכת של צירים.
142 ענבל בדיוק.
145 יוני מה זה שם 3D?
146 ענבל עזוב. אני עושה מערכת פשוטה.
147 יוני סבבה, אבל צריך 3 קווים.
148 ענבל ברור. זה קל מאד.
149 יוני אני גם יכול.
150 ענבל עכשיו מגדירים את הערכים. קליק ימין ו-select data.
151 יוני או. קיי….
152 ענבל והולכים לטבלה ומגדירים את מה שרוצים.
153 יוני כל מיפעל בנפרד.
154 ענבל ברור. קו לכל מפעל.
155 יוני. סבבה.
156 ענבל יפה. רואים יופי שכל הקווים עולים, רק במידה שונה.
157 יוני כתוב שצריך למצאו את נקודות החינוך.
158 ענבל נו, הנה הכחול חותך את הצהוב ואחר כך הצהוב חותך את הירוק.

ביבליוגרפיה - המשך - שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה
תמליל מפגש ראשון 4 קבוצת "האדומים" – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה


159 יוני והכחול עולה יותר מכולם. הוא הולך לזהם את כל העולם…
160 ענבל בדיוק
161 חוקר אז תספרו לי עוד: איפה נקודות החינוך? מה משמעות שלהם?
162 ענבל נקודות החינוך זה כשמפעל עובר מפעל אחר. הכחול עובר את ירוק כבר בשנה ראשונה, כלומר בסוף שנה ראשונה, והצהוב עובר את הירוק בסוף השנה השנייה.
163 חוקר מצויין. אתה מסכים יוני?
164 יוני בכל מילה שלה.
165 חוקר יפה. עכשיו עוד שאלה אחרונה.
166 ענבל יוני, תקרא.
167 יוני "חישבו את ההפרש…" רגע, קודם לבחור שני מפעלים.
168 ענבל מה אתה רוצה לבחור?
169 יוני את הכחול ואת הירוק.
170 ענבל בסדר. אני מוחקת את הצהוב מסכנים. ביי!
171 יוני עכשיו צריך את המספרים השליליים, אבל אני לא רואה…
172 ענבל כי אתה קצת טיפש…
173 יוני לא באמת…
174 ענבל הכוונה להפרש בין קו של הכחול לקו של הירוק.
175 יוני הבנתי.
176 ענבל בכל שנה אתה מסתכל על ההפרש בין שני הקווים.
177 יוני אבל הפרש מבחינת הירוק זה עוד, ומבחינת הכחול זה מינוס…
178 ענבל נכון. אולי אתה לא כל כך טיפש!
179 יוני אני גאון.
180 ענבל [פונה לחוקר] סיימנו.
181 חוקר נכון, סיימתם. והייתם ממש מצויינים, עבדתם מאד מהר!
182 ענבל זה היה קל.
182 יוני לילדים קטנים.
183 ענבל אפשר לחשוב שאתה גדול!
184 חוקר יש לי מספר שאלות. עבדתם הרבה עם אקסל?
185 ענבל עבדנו בבית הספר. אבל אימה שלי עובדת עם זה בעבודה שלה.
186 יוני אני מסתדר מהר עם כל מה שקשור למחשב. אבל לא עבדתי הרבה באקסל. חבל, כי נראית לי סבבה לעשות כל מיני תרגילים.
187 חוקר יופי. תודה רבה לכם!

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות