בסמינריון איכותני בחינוך, קיים פרק רקע תיאורטי אשר מהווה סקירת ספרות בנוסף לפרק ממצאים איכותני. הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות בניהול בינ"ל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה לחלק תמליל מפגש שני 2 מתוך עבודה מלאה בנושא שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

נספח 3: תמלול המפגש השני 

325 קרן לא, צריך לעשות טבלת נתונים חדשה עם ההפרש בין הכחולה והירוקה.
326 אייל נכון, טבלה חדשה.
327 קרן תן לי לנסות.
328 אייל סבבה.
329 קרן מתיישבת מול המחשב.
330 אייל פשוט צריך לעשות החברה הירוקה פחות החברה הכחולה בכל שנה.
331 קרן בדיוק.
332 אייל להקריא לך?
333 קרן בבקשה. אתה מקריא לי ישיר את הנתונים של ההפרש?
334 אייל אני יכול.
335 קרן מצויין. אבל אני יכולה לעשות גם את ההפרשים.
336 אייל איך שאת רוצה, אבל זה פשוט יותר ארוך…
337 קרן או. קיי. תקריא לי ישר את ההפרש.
338 אייל שנה ראשונה זה מינוס 2.
341 קרן איל מינוס?

תמליל מפגש שני 2 – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה


340 אייל כי זה יחידה אחד של ייצור… בעצם של זיהום, מינוס 3 של החברה הירוקה.
341 קרן או. קיי. האלה.
342 אייל מינוס 4, מינוס 9, מינוס 25 [ממשיך להקריא, מתעכב קצב במספרים היותר גדולים אבל לא טועה].
343 קרן יפה!
344 אייל עכשיו את צריכה לעשות גרף.
345 קרן כמו קודם [קרן פותחת את פקודת הגרפים ומתלבטת בסוג של גרף].
346 אייל לא מנשה, את יכולה לבחור מה שבה לך.
347 קרן פיצה? אני אהובת פיצה!
348 אייל שיהיה פיצה.
349 קרן בוחרת את גרף בצורת "פיצה" ומתחילה להגדיר את הערכים של הטור ששל ההפרשים.
350 קרן לא רואים שזה שלילי.
351 אייל צריך לבור עוד סוג של ציור.
352 קרן אולי טורים?
353 אייל טורים זה טוב.
354 קרן הנה, אפשר להחליף את סוד הציור בלי לעשות חדש.
355 אייל סבבה.
356 קרן עכשיו רואים שכולם למטה, בשליליים.
357 חוקר מצויין ילדים! עכשיו תנסו להסביר לי מה זה אומר.
358 אייל זה אומר שהכמויות שליליות.
359 חוקר נכון. אבל מה משמעות של זה? מה זה הדבר שמקבל ערך שלילי?
360 קרן זה אומר שהחברה הירוקה מזהמת פחות X בכל שנה.
361 אייל בדיוק.
362 חוקר אתם יכולים לאמר כמה פחות?
363 אייל בטח, השנה הראשונה זה מינוס 2, בשנה השנייה זה מינוס 4 וכך האלה.
364 חוקר מצויין, אבל עוד קצת. מינוס X מה זה אומר?
365 אייל זה אומר שהחברה הירוקה מייצרת X פחות חומרים מזהמים מהכחולה.
366 קרן בדיוק.
367 חוקר מצויין. עכשיו ספרו לי את זה היה לעבוד על התרגילים האלה.
368 קרן מעניין, כי אפשר לבדוק דברים.
369 אייל בהתחלה זה ניראה מסובך, כי לא עבדנו הרבה עם זה קודם.
370 קרן כן, רק קצת. אב עכשיו הינו צריכים לעשות הכל.
370 חוקר מה זאת אומרת?
371 קרן כאילו להתחיל מדף ריק.
372 אייל נכון. והשאלות היו קצת לא ברורות על ההתחלה.
372 חוקר ניראה לכם שתשתמשו בתכנה הזאת בעתיד?
372 קרן אני בטוחה שכן. אבא שלי משתמש בזה בעבודה

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות