בסמינריון איכותני בחינוך, קיים פרק רקע תיאורטי אשר מהווה סקירת ספרות בנוסף לפרק ממצאים איכותני. הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות בניהול בינ"ל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה לחלק תמליל מפגש 2 מתוך עבודה מלאה בנושא שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

נספח 2:          תמליל קבוצת "ראשונים"

76 קרן כן, אבל איפה?
77 (שני הילדים נגשים למחשב, אך אייל זה המתיישב מול המקלדת)
78 אייל הנה האקסל (הוא מחפש בתפריט ופותח את היישום.)
79 קרן עכשיו מה עושים?
80 אייל צריך לבנות טבלה.
81 אייל למעלה את הכמות.
82 קרן לא. עדיף לעשות טבלה של מכפלה.
83 אייל כן, של מכפלה.
84 קרן תן לעשות, אני זוכרת איך עושים.
85 אייל גם אני זוכר.
86 קרן עמודה ראשונה לכמויות הייצור.
87 אייל או. קיי. רגע… אני צריך לתת שם לעמודה. לרשום כמות?
88 קרן כן, ניראה לי. בעמודה שנייה כמה היא מזהמת.
89 אייל אבל צריך לכל מפעל…
90 קרן אפשר עמודה לכל מפעל.
91 אייל נכון… אבל איך נעשה את זה?
92 קרן אולי נתחיל עם אחד.
93 אייל כן נתחיל עם אחת. מה לרשום?
94 קרן בעמודה של הכמות תכניסי 1, 2 ו-3.
95 אייל כאילו בכל תא?
96 קרן כן, 1, למטה 2 ולמטה 3.
97 אייל עכשיו את הזיהום.

תמליל מפגש 2 – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה


98 קרן אני אספר ואגיד לך. ליד 1 תכניסי 3. ליד 2 תכניסי 6 וליד 3 [תכניסי] 9.
99 אייל יפה. תני לעשות כותרת יפה לטורים. אבל אין לי מקום.
100 קרן צריך להוסיף שורה. תן אני יודעת.
101 אייל או. קיי.
101 הילדים מתחלפים. קרן מוסיפה שורה בטבלה וכותבת את המילים "יחידות ייצור" ו"כמות זיהום" מעל כל עמודה. רואים שהיא מתמצאת בכך. היא מרחיבה את העמודות כדי לראות את הכותרות באופן מלא.
102 קרן עכשיו צריך להכניס את כמות הזיהום.
103 אייל אולי קודם נרשום כל השנים..
104 קרן אחר כך.
105 אייל סבבה.
106 קרן אתה מקריא לי?.
107 אייל בשנה הראשונה זה 3..
108 קרן או. קיי.
109 אייל בשנה שנייה זה פי 3 [כלומר] 6.
110 קרן בטוח?
111 חוקר אייל, תקריא שוב את הנתונים.
112 אייל רגע, זה לא יכול להיות 6, רואים שזה יותר!
113 קרן איך?.
114 אייל רגע…
115 קרן באו נראה ביחד.
116 אייל כי כל שנה יש פי שלוש כמות המזהם, זה אומר 6 מזהם על כל יחידה של הייצור …
117 קרן או. קי…..
118 אייל אז אם זה 6 בכל יצור אחד, זה בסך הכל 12.
119 קרן זה קצת מבלבל, אבל בסדר..
120 אייל חוץ מי זה, רואים בתמונה.
121 קרן אז אני רושמת 12 במזהמים בשנה השנייה.
122 אייל בדיוק.
123 קרן עכשיו שנה 3.
124 אייל טוב, בשנה השלישית ייצור הוא 3, והמזהם הוא….

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות