בסמינריון איכותני בחינוך, קיים פרק רקע תיאורטי אשר מהווה סקירת ספרות בנוסף לפרק ממצאים איכותני. הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות בניהול בינ"ל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה לחלק תמליל מפגש 3 מתוך עבודה מלאה בנושא שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

נספח 2:          תמליל קבוצת "ראשונים"

125 קרן אז זה 3 כפול 3 כפול 3. 27.
126 אייל רגע… צדקת.
127 קרן עכשיו עוד שנה.
128 אייל תני לי לנסות.
129 הילדים מתחלפים מול המחשב.
130 קרן צריך להכניס עמודה למספר השנים.
131 אייל בהוסיף?
132 קרן כן. אתה זוכר שעשינו טבלה כזאת אצל ענת?
133 אייל בערך.
134 קרן עשינו.
135 אייל כן, נכון. טוב אפשר להוסיף שורה ועמודה. אנחנו רוצים מה?
136 קרן עמודה.
137 אייל נכון, עמודה.
138 אייל מצליח להוסיף עמודה, אך לא במקום הנכון.
139 אייל רגע, זה לא טוב. אני עושה "אנדו" (undo).
140 קרן סבבה.
141 אייל צריך להוסיף בצמוד לטור הראשון.
142 קרן בדיוק.
143 אייל הנה עכשיו בסדר. לתת כותרת?
144 קרן ברור!
145 אייל יופי. שנים.
146 קרן אז תכתוב 1, 2, 3… עד 10.
147 אייל סבבה. [אייל מקליד את השנים, אבל לפעמים מתקשה לרשום כל ערך בתא אחר].
148 קרן אתה צריך לעשות אנטר (enter) אחרי כל מספר ולרדת עם החצים.
149 אייל סבבה.

תמליל מפגש 3 - שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה
תמליל מפגש 3 – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

150 בשלב זה הילדים ממשיכים לעבוד בשקט.
151 קרן עכשיו תרשום את כמות הייצור לכל שנה.
152 אייל תקראי לי..
153 קרן מה, כל שנה אתה מוסיף אחת, עד 10.
154 אייל מקליד את הערכים.
155 אייל זהו. עכשיו הטור השלישי.
156 קרן עכשיו זאת בעיה, כי אין ציור.
157 אייל פה צריך לנחש, כלומר לחשב.
158 קרן נכון.
159 אייל אולי אפשר לעשות נוסחה. את זוכרת איך עושים?
160 קרן בערך. אני חושבת שרושמים למעלה בשורת הכתובים.
161 אייל או. קיי.
162 קרן תרשום בשורת הפקודות.
163 אייל מנסה אך מתקשה.
164 קרן אני חושבת שצריך קודם לרשום סימן שווה…
165 אייל אה נכון!
166 קרן אחר כך להקיש על התא של כמות הייצור, סימן כפל ומספר 3.
167 אייל או. קיי.
168 קרן תן אנטר וזה יופיע.
169 אייל הנה זה.
170 קרן עכשיו עוד פעם לשורה של השנה השנייה.
171 אייל ברור. אפשר ולעשות קופי – פאייסט. [copy – paste], נכון?
172 קרן ברור.
173 אייל אני עושה קופי – פאייסט, אבל לא יוצא…
174 קרן תן לי לנסות.
175 אייל סבבה.
176 קרן הנה, עומדת על הסמן על התא, שמה את הסמן בקצה ומופיע צלב. פשוט גוררים את הצלב כלפי מטה.

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות