בסמינריון איכותני בחינוך, קיים פרק רקע תיאורטי אשר מהווה סקירת ספרות בנוסף לפרק ממצאים איכותני. הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות בניהול בינ"ל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה לחלק תמליל ראיון 2 מתוך עבודה מלאה בנושא שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

נספח 1:           תמליל קבוצת "המגניבים"

41 יואב בסדר.
42 שרון ותכניס גם כותרת לכל טור.
43 יואב סבבה. אני יודע. אני מוסיף כותרת: מפעל כחול, צהוב ו… מה היה, ירוק.
44 שרון יפה. אז ככה, שנה ראשונה, בכחול יש יחידת ייצור אחד ופליטה של זיהום 3.
45 יואב רגע, אז צריך שני טורים לכל מפעל.
46 שרון בדיוק.
47 יואב בעצם אני עושה שלוש טורים לכל אחד, כי צריך את הסך הכל.
48 שרון אפשר.
49 יואב אז שני טורים נתונים וטור שלישי חישוב אוטומטי.
50 שרון סבבה.
51 יואב תקראי לי בבקשה.
52 שרון שנה ראשונה, מפעל כחול, ייצור 1, פליטה 3, מפעל צהוב, ייצור אחד, פליטה 6, מפעל ירוק 1 ו-1.
53 יואב או. קיי. עכשיו המכפלות לכל מפעל.
54 שרון בדיוק..
55 יואב אז סימן שווה, דליק בתא ראשון, סימן כפל וקליק על התא השני, אנטר ויש!
56 שרון יפה, עכשיו שנה שניה: מפעל כחול ייצור 2, פליטה 6, צהוב ייצור 2, פליטה גם 6, מפעל ירוק, ייצור שניים ופליטה 4.
57 יואב [לאחר שהספיק להקליד את הנתונים] עכשיו קליק בתא של החישוב וגרירה כלפי מטה ומעתיקים בסבבה את כל המכפלות.
58 שרון יפה. קל מאד.
59 יואב מה עכשיו?
60 שרון עכשיו השנים עד 10.
61 יואב אבל אין עוד ציורים, נכון?
62 שרון בדיוק, צריך לחשב.
63 ויאב סבבה, נחשב. יש כבר נוסחה.
64 שרון אז ככה: המפעל הכחול גודל בייצור 1 בכל שנה, לדעתי אתה יכול לשים בטור של ייצור שהוא שווה למספר השנים.
65 יואב ברור.
66 שרון עכשיו הזה טיפה מסתבך, כי כל מפעל שונה מבחינת ייצור זיהום לסביבה.
67 יואב או. קיי.
68 שרון המפעל הכחול מייצר זיהום פי 3 מכמות הייצור. במיור רואים שהוא מייצר 3 יחידות וגודל ל-9 בזיהום. לדעתי, זה פשוט 3 כפול 9.

תמליל ראיון 2 - שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה
תמליל ראיון 2 – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה


69 יואב רגע, 3 כפול 9 מה זה נותן?
70 שרון את הטוטאל [total] בזיהום.
71 יואב או. קיי. אז זה ייצור כפול זיהום, מה שעשינו.
72 שרון נכון. בשנה הבא שוב פעם אותו דבר.
73 יואב או. קיי., אבל מה נרשום מספר או נעשה נוסחה?
74 שרון אותו דבר.
75 יואב אני מנסה עם נוסחה.
76 שרון רגע, אבל צריכים עוד תור.
77 יואב למה?
78 שרון כי צריך קודם כמה הזיהום גודל ואחר כך את הכול יחידות הייצור.
79 יואב לא הבנתי.
80 שרון קודם מודדים כמה הזיהום גודל, אחר כך מכפילים בייצור.
81 יואב או. קיי. הבנתי. אז טור נוסף לכל מפעל.
82 שרון אני חושבת.
83 יואב טוב, אני מוסיף עוד תור לכל מפעל. איזה כותרת לתת?
84 שרון לדעתי טוטאל של זיהום.
85 יואב או. קיי. [יואב מוסיף תורים ללא בעיה]
86 שרון עכשיו צריך את הנוסחה החדשה.
87 יואב טוב, זה כאילו מה שיצא בתור של גידול הזיהום כפול הייצור.


להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות