בסמינריון איכותני בחינוך, קיים פרק רקע תיאורטי אשר מהווה סקירת ספרות בנוסף לפרק ממצאים איכותני. הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות בניהול בינ"ל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה לחלק תמליל ראיון 4 מתוך עבודה מלאה בנושא שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

נספח 1:           תמליל קבוצת "המגניבים"

138 שרון טוב, כל תור זה מפעל. למטה זה השנים. הגובה זה כמה מזה מזהמים.
139 יואב בדיוק.
140 חוקר עבודה מאד יפה! עשיתם אותה די מהר. רוצים להמשיך או שנמשיך בפעם הבא?
141 יואב נמשיך.
142 שרון בסדר.
143 יואב עכשיו אני במחשב.
144 הילדים מתחלפים מול המחשב.
145 יואב שרון, תקראי לי.
146 שרון שאלה 3: " סרטטו גרפים המתארים את קצב הגדילה של המפעלים והסבירו כיצד רואים בגרפים את התשובות לשאלות שעסקתם בהן."
147 יואב אבל את זה עשינו.
148 שרון אז אני ממשיכה: "מצאו את נקודות החיתוך בין הגרפים השונים ואת שיעוריהן."
149 יואב סבבה. אבל הטורים לא נחתכים…
150 שרון כי צריך כאילו לשנות את סוג הגרף.
151 יואב או. קיי….
152 שרון תבחר משהו עם צרים X ו-Y.
153 יואב הבנתי.
154 שרון למשל זה [מצביע על אחת האפשרויות במסך].
155 איוב סבבה.
156 שרון יפה שאפשר לשנות את הצורות בלי לעשות הכל מחדש.
157 יואב נכון מאד.
158 שרון זה מה שטוב הזה.
159 יואב בדיוק.
160 שרון אז באו ניראה מה יצא.
161 יואב יש לנו קו לכל מפעל. הקו של הכחול הכי עולה.
162 שרון בדיוק.
163 יואב צריך את הנקודות איפה שחוצים?
164 שרון כן.
165 יואב לא בעיה. הכחול והצהוב מתחילים מתחת לכחול, אבל השניים חוצים את הכחול די על ההתחלה.

תמליל ראיון 4 - שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה
תמליל ראיון 4 – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה


166 שרון תגיד איפה המפגשים.
167 יואב הצהוב בשלוש שנים והכחול בשנתיים.
168 שרון [פונה לחוקר] אתה רוצה לבדוק?
169 חוקר לא צריך. אני יודע שזה נכון. ואני שוב אומר שעבדתם מאד מאד יפה! עכשיו נותר לכם עוד תרגיל וגמרתם. רק תמשיכו לתאר בקול רם את מה שאתם עושים.
170 שרון טוב, יואב אתה רוצה להמשיך?
171 יואב לא הכפת לי.
172 שרון או. קיי., אני מקריאה: " חשבו את הפרש התוצאות שלהם כל שנה." אבל רק בין שני מפעלים.
173 יואב סבבה. מה נבחר?
174 שרון כחול וצהוב?
175 יואב או. קיי.
176 שרון אז אתה צריך למחוק את המפעל הירוק מהגרף.
177 יואב סבבה. מחקתי.
178 שרון ההפרש בין שני הקווים זה הפרש.
179 יואב בדיוק.
180 שרון רגע, אבל כתוב "מה משמעות המספרים השליליים בטור ההפרש."
181 יואב מה זאת אומרת מספרים שליליים?
182 שרון אולי כי יש מפעל שיותר ומפעל שפחות… אם זה פחות זה צריך לתת שלילי.
182 יואב [פונה לחוקר] זה נכון?
183 חוקר מה דעתכם?
184 יואב יכול להיות.
185 שרון אם המפעל הכחות מייצר יותר זיהום אז ברור שהמפעל הצהוב מייצר פחות ממנו. פחות זה שלילי.


להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות