בסמינריון איכותני בחינוך, קיים פרק רקע תיאורטי אשר מהווה סקירת ספרות בנוסף לפרק ממצאים איכותני. הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות בניהול בינ"ל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה לחלק תמליל ראיון 5 מתוך עבודה מלאה בנושא שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

נספח 1:           תמליל קבוצת "המגניבים"

186 יואב בדיוק.
187 חוקר ואתם יכולים לאמר כמה יותר או כמה פחות בכל שנה ושנה?
188 יואב ברור. מסתכלים בגרף לפי השנה שאתה רוצה לדעת.
189 חוקר ילדים, עבודה נהדרת. כל הכבוד לכם ולמורה שהייתה לכם!
190 יואב כן, אבל החזרה עזרה גם.
191 שרון לא עבדנו הרבה מאד עם האקסל בבית הספר.
192 יואב אבל בחטיבה בטח נעבוד.
193 שרון נכון. חוץ מי זה אני יודעת שמבוגרים משתמשים הרבה באקסל.
194 יואב נכון, גם בעבודה.
195 חוקר אתם חושבים שהאקסל הוא קל לשימוש או קשה?
196 שרון תלוי כמה משתמשים.
197 יואב נכון. בהתחלה קצת מסובך.
198 שרון כמו בכל דבר!
199 חוקר טוב ילדים. עזרתם לי מאד ומאד נהניתי לראות איך עבדתם!

תמליל ראיון 5 - שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה
תמליל ראיון 5 – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

נספח 2: תמליל קבוצת "ראשונים"

תמלול המפגש הראשון


1 חוקר [אני מחלק לכן דף עם תיאור המצב של שלושת החברות במהלך שלושת השנים הראשונות לפעילותם, ומסביר שכל סידרה מייצגת את התוצאות העיסקיות של חברה מסחרית.]
2 (קרן ואייל קוראות בעין)
3 קרן אני חשבתי על זה, וזה לא יתכן…
4 חוקר מה לא יתכן?
5 קרן אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד.
6 אייל נכון, אי אפשר לדעת.
7 קרן החברה יכולה ליפול בעוד שנה…
8 חוקר אתם צודקים ברמת העיקרון, אך אנשי עסקים, כלכלנים ואנשי מדע מנסים לבנות תחזיות לגבי העתיד. ועושים זאת בהסתמך על ההתנהלות בעבר. נכון שיש לקחת בחשבון עוד גורמים חשובים, אך לצורך התרגיל שלנו נסתפק בתחזית שמבוססת רק על העבר.
9 קרן כאילו הכל נמשך אותו דבר?
10 חוקר נכון, אנו יוצאים מתוך ההנחה שהכל ממשיך באותו קצב של גידול הפעילות העסקית של כל חברה.
11 אייל טוב, נו. זה רק תרגיל.
12 קרן והכל אותו דבר?
13 חוקר מה זאת אומרת?
14 קרן כל החברות אותו דבר?
15 אייל לא, היא מתכוונת האם כל הצורות באותו קנה מידה, אני חושב.
16 קרן בדיוק.
17 חוקר כן. כל הצורות באותו קנה מידה.
18 אייל זאת אומרת כל יחידה שווה לדוגמה יחדות ייצור, לדוגמה מכונה או מכונית.
19 חוקר תלוי על איזה ציר מדברים.
20 קרן אבל מה זה הגובה?
21 חוקר מה אתם חושבים?
22 אייל אולי זה אומר שזה מה שהחברה פולטת לאוויר כמן עשן, גזים…
23 חוקר אולי תקראו שוב?
24 קרן מה זאת אומרת פי שלוש?
25 חוקר מה לדעתך זה אומר?
26 קרן אני לא יודעת…
27 אייל אני חושב שהגובה אומר כמה החברה עושה נזק לסביבה.
28 חוקר באו נחזור על ההגדרות. הציר האופקי מציין מספר יחידות שנוצרו. הציר האנכי מציין כמות של פליטת חומרים מזהמים.


להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות