תעמולה – המרכז הבינתחומי הרצליה – סמינריון בכלכלה

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס תעמולה אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר תעמולה - המרכז הבינתחומי הרצליה - סמינריון בכלכלההנלמד.

דרך המרואיינים, הלוקיישנים, הקריינות, המוסיקה, התמונות-מעבר ועוד – מעביר אותנו הכתב דרך אג’נדה מסוימת. יש לצפות בפרק, תוך הפעלת הכלים הביקורתיים- דרכם לזהות ולנתח את האירועים התעמולתיים השזורים.

 

סמינריון בחינוך – מדיה לילדים בגיל הרך – המכללה האקדמית ספיר

א.) התפתחות המושג יַלְדוּת, המושג: “המצאת היַלְדוּת”.

  1. אריאס, פ’ (1986). מושג הילדות והנעורים בפרספקטיבה היסטורית בתוך ת’ רפופורט (עורכת), בין שני עולמות: המעמד החברתי של נעורים (עמ’ 53-15). ירושלים: מרכז המידע והתוכניות של תוכנית שוורץ.

 2. Prout, A., & James A. (1997). A new paradigm for the sociology of childhood? Provenance, promise and problems. In A. James & A. Prout (Eds.), Constructing and reconstructing childhood: Contemporary issues in the sociological study of childhood, 2nd ed (pp7-33). London: Routledge Falmer.

ב.) חקר תקשורת כתרבות. הקשר עם המדיה כהבנייה חברתית. קהל הילדים של המדיה מובנה דרך תהליך מתמשך

של משא ומתן חברתי.

ג.) פרמטר של גיל ביכולות של ילדים לקרוא ולהבין מדיה. גישות פסיכולוגיות והתפתחותיות בהקשרי מדיה.

  1. Ryan, E. L. (2010). Dora the explorer: Empowering preschoolers, girls, and Latinas. Journal of Broadcasting & Electronic Media, 54(1), 54-68.

ט.)

Ofcom. (2016). Children and parents: Media use and attitudes report. London: Ofcom. https://www.ofcom.org.uk/__data/assets/pdf_file/0034/93976/Children-Parents-Media-Use-Attitudes-Report-2016.pdf

BBC trust (2009). Review of children’s services: Qualitative research, final report. Retrieved from http://downloads.bbc.co.uk/bbctrust/assets/files/pdf/regulatory_framework/service_licences/service_reviews/childrens/childrens_review_qual.pdf Accessed 3.9.2012.

Rideout, V. J., Foehr, U. G. & Roberts, D. F. (2010). Generation M2: Media in the lives of 8- to 18 year olds. Menlo Park, Ca: Kaiser Family Foundation. www.kff.org

 

מאמרים אקדמיים – קמעונאות וערוצי הפצה – המרכז ללימודים אקדמיים

  • בסיסי הפילוח.

פרק ב’- כיצד מגיעה החברה ללקוחות שלה בערוצים מסורתיים? איזו חברה מספקת אסטרטגיה יותר נכונה- המתאימה לקונספט של אומני-צ’אנל?

חברה א/ ב- מבחינת:

1.) הערוצים.

2.) הצגת אלמנטים בחוויית לקוח.

3.) בהתאם לכלכלת החוויות.

4.) איזה חווית לקוח אינטגרטיבית.

פרק ג’- קראו את המאמר:

https://www.mckinsey.com/business-functions/operations/our-insights/more-than-digital-plus-traditional-a-truly-omnichannel-customer

הצביעו על חברה בארץ שמשתמשת באסטרטגיות המוצעות במאמר. ציינו באלו אסטרטגיות החברה משתמשת והאם יש לה- תוצאות כספיות המצביעות על הצלחת השימוש באסטרטגיה זו ו/או יתרון תחרותי בענף בו היא פועלת.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב תעמולה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות