תצפית עם ש | אחרי תוכנית התערבות – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי – סמינריון בחינוך

סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק ראיונות והמשך לסמינריון איכותני בחינוך בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

תצפית | נספחים – תצפית עם ש’ – סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

נספח 2: תצפית עם ש’ אחרי תכנית ההתערבות

התצפית נערכה בכיתה ו’, כיתת תקשורת בה שישה בנים ושתי בנות. השיעור הינו שיעור חינוך ובו נוכחים המחנכת ז’ , סייעת, וש’ בת השירות.

כאשר הגעתי לכיתה, הכיתה הייתה פתוחה, הילדים ישבו במקומותיהם, ש’ ישבה ליד אחד הילדים בשולחן קדמי בכיתה והעתיקה לו מהלוח את מה שהיה בשיעור הקודם. הסייעת ישבה ליד אחת הבנות. המחנכת נכנסה לכיתה והילדים אמרו לה בקול אחד “שלום למורה ז'”, המורה שיבחה אותם על כך שכולם בכיתה בזמן ושחלק מהם אף הוציאו את מחברת חינוך על השולחן. היא שאלה אם אפשר למחוק את הלוח וחלק מהילדים אמרו שלא, שטרם הספיקו להעתיק. ש’ אמרה שזה בסדר, שהיא מסיימת להעתיק לר’ ומיד לאחר מכן תעתיק מהחברת לל’ ולכן המחנכת יכולה למחוק את הלוח ולהתחיל. המחנכת מחקה את הלוח ורשמה על הלוח את המילה “סיום” וביקשה מהילדים להגיד לה מה המילה מזכירה להם. הילדים התפרצו, המורה ביקשה מהם להצביע ושלושה ילדים בעיקר שיתפו פעולה ואמרו את מרבית האסוציאציות למילה. בינתיים ש’ סיימה להעתיק לילד מהלוח ולקחה את המחברת של הילד השני וכן סיימה להעתיק והכניסה להם את המחברות לתיק. המחנכת ביקשה מהילדים לשתף ברגשות שלהם לקראת השנה שהולכת ומסתיימת, חלק מהתלמידים שיתפו, אחד התלמידים, ר’,  סיפר עד כמה יהיה קשה לו אם לא יתראה יותר עם המחנכת ז’ ועם ש’ ועם חברים מסוימים אותם ציין. ש’, שישבה לידו, טפחה לו על הכתף וחייכה אליו. לאחר מכן, המחנכת ביקשה מהילדים לכתוב מכתב לבן אחד שהם בוחרים, מבלי לגלות לאף אחד, לקראת סוף השנה ולשים את המכתב במעטפה אותה ישימו בעילום שם בתיבה, והיא תחלק את המכתבים לנמענים. ש’ ישבה ליד ר’ שלא רצה לכתוב מכתב לאף אחד. היא דיברה איתו בשקט, ושאלה אותו אם יסכים לכתוב מכתב בשבילה- ר’ אמר שהוא מסכים אבל שהוא לא יודע מה לכתוב. ש’ אמרה שיכתוב את מה שאמר בשיעור- שהיא תחסר לו ושהיא תביא לו דפים נוספים ויוכל לכתוב גם ליתר החברים שציין וכן למורה ז’. ר’ התלהב מהרעיון וש’ עזרה לו לחשוב מה לכתוב וכן עזרה לו לחשוב איזה ציור מתאים לכל אחד מהנמענים ולצייר ציור שמתאים לו- היא ציירה לו על המכתבים לחברים- אופנוע, מכונית וכדורגל בצורה יפה מאוד, מה שהלהיב גם את יתר חברי הכיתה שביקשו לכתוב מכתב ושש’ תצייר להם עליו. ש’ אמרה שתצייר רק למי שיסיים את המכתב שלו ויכתוב מכתב יפה והבנים התלהבו מאוד לסיים את מכתבם ועמדו בתור כדי שש’ תצייר להם..

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות