קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס תקשורת בינאישית אשר נלמד ב מכללת לוינסקי לחינוך. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) התאימו את המערך לאוכלוסיית הכיתה ולגילם.

 

כתיבת סמינריון – פרוצדורה – פרופ' איסי רוזן צבי

על כן הגיש נדב את תביעתו לבית המשפט המחוזי, וצירף כנתבעים את ברוך, אבי ונעמי באופן אישי, וכן את שלוש החברות שבקבוצת אסולין-נדל"ן. בתביעתו העלה נדב שלל טענות כלפי הנתבעים, ובהן הן טענות חוזיות, בדבר הפרת חוזה, הטעיה וחוסר תום לב, והן טענות נזיקיות הנסובות על התקיימות עוולות התרמית והרשלנות. הנתבעים מצדם טענו, כי יש להורות על עיכוב ההליכים כנגד הנתבעים כולם, ובאשר לעילות התביעה כולן, בשל תניית בוררות הקבועה בחוזה שנחתם עם נדב.

 

סקירה תיאורטית – דיני חוזים – המכללה האקדמית נתניה

צ'רלי התחרט על כך שמכר למיקו בהנחה ובו במקום שלח הודעת מייל למיקו כי לאור נסיבות עסקיות שנוצרו, הוא לא יוכל לספק לו את חבילת המונדיאל. כחלופה, צ'רלי מוכן להתחשב במיקו וללכת לקראתו ולנסות להשיג עבורו במיוחד חבילת מונדיאל חדשה במחיר של 110,000 ₪. מיקו סירב בתוקף, וביום 10/5/18 (מועד המסירה), לאחר שצ'רלי לא סיפק למיקו את הכרטיסים, ולאחר שמחיר השוק של אותה החבילה עלה ל- 130,000 ₪, החליט מיקו להגיש תביעה כנגד צ'רלי בה הוא דורש פיצויים בגין הנזק שנגרם לו, ובנוסף, גם את סכום הפיצויים המוסכמים.

דונו בטענות האפשריות של 2 הצדדים.

 

רשתות חברתיות – הקריה האקדמית אונו

ב. לפרט לגבי ה- היסטוריה, התמחות, כמות סניפים, נתח שוק וניתוח כמותי יבש:

1) באילו זירות מדיה חברתית המותג פעיל?

2) האם קיימים מספר דפים נפרדים למספר קהלים בכל זירה? (לדוגמא- לחברת נייקי יש ערוץ בכל פלטפורמה- Nike, Nike Women, Nike Football נפרד לכל מחלקה).

3) מספר עוקבים וצפיות?

4) כמות ותדירות פוסטים?

5) מהי אסטרטגיית התוכן ובאילו סוגי תוכן המותג משתמש?

6) האם המותג משתמש במגוון פורמטים של תוכן?

7) האם קיימת תקשורת בין הזירות? ניסיון להניע גולשים מזירה לזירה?

 

משפחות בישראל ניתוח רב תרבותי – המכללה למינהל

  1. אבו-רביעה-קווידר, ס. (2010). התמודדות של נשים בדויות משכילות עם אהבה אסורה, נישואים וזוגיות. בתוך: אבו-רביעה-קווידר, ס. ו וינר-לוי, נ. נשים פלסטיניות בישראל, (עמ'201-175 ). תל-אביב וירושלים: מכון ואן ליר, הקיבוץ המאוחד.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב תקשורת בינאישית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות