קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס תרבות הפנאי של ילדים בישראל אשר נלמד ב אוניברסיטת תל אביב על ידי  פרופ' יעל דר. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

פנאי:

א) תחילת דיון: מהו פנאי? מהו פנאי של ילדים? מי מייצר אותו? מי צורך אותו? מהם מוקדי הכוח השולטים בפנאי הילדי? מיהם הילדים הנהנים מפנאי בישראל? מהם מרחבי הפנאי של ילדים?

ב) פנאי ילדי ופוליטיקה. צפייה בסרט:

The Littlest Rebel (1935, USA).

  • "כולכם לתל-אביב לחגיגות הפורים" (שוהם 2013).
  • "משמחת בית השואבה למועצת המורים למען הקק"ל: המצאת חגים וטקסים ביישוב הארץ-ישראלי" (שביט 2006).

הפנאי כפרהסיה של יחידה דורית:

א) מקרה הפנאי של ילדי היישוב בתחילת המאה העשרים.

ב) פנאי ילדי ובינו אומה: מקרה צבי ליברמן.  צפייה בסרט מעל החורבות (1938).

  • The Physical Spaces of Childhood )Gutman 2013).
  • "מגרשי המשחקים של 'גוגנהיימר-הדסה': המתנ"סים של שנות העשרים" (שחורי-רובין ושוורץ תשנ"ח).

 

עבודה סמינריונית במשפטים – סדר דין פלילי – דר' אריאל צמח

סעיפים 17-12, 21א, 41, 44, 48-46, 55-51 לחוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה – מעצרים), התשנ"ו-1996.

– בש"פ 6350/97 רוזנשטיין נ' מדינת ישראל (טרם פורסם).

– בש"פ 5610/06 פדרמן נ' מדינת ישראל (טרם פורסם).

– בש"פ 8019/05 סינהרשקו נ' משטרת ישראל, פ"ד נט (2) 946.

– בש"פ 5492/98 ברונסון נ' מדינת ישראל, פ"ד נב (4) 116.

– בש"פ 92/00 פלוני נ' מדינת ישראל, פ"ד נד (4) 240.

– בש"פ 2894/00 אבנר נ' מדינת ישראל (טרם פורסם).

– בש"פ 3095/06 מלכה נ' מדינת ישראל (טרם פורסם).

– בש"פ 5393/05 סבג נ' מדינת ישראל (טרם פורסם).

– בש"פ 3196/00 אברג'יל נ' מדינת ישראל, פ"ד נד (2) 236.

 

סמינריון בחינוך – יסודות ביולוגיים של ההתנהגות – המכללה למינהל

  1. מה המשותף למחלת פרקינסון ולהפרעת קשב וריכוז (ADHD)?
  2. שתיהן מתחילות בגיל הילדות.
  3. שתיהן נגרמות מניוון של נוירונים מפרישי אצטיל-כולין בגזע המוח.
  4. שתיהן באות לידי ביטוי בקשיים בהליכה.
  5. בשתיהן משוער כי ההפרעה נגרמת מתת-פעילות של תאים המפרישים דופמין.
  6. שתיהן קשורות לפעילות לקויה של האונה האוקסיפיטלית.

 

  1. מה נכון לגבי 'הולכה בקפיצות'?
  2. זוהי הולכה פסיבית בלבד.
  3. הולכה זו משלבת הולכה פסיבית והולכה אקטיבית.
  4. הולכה זו מתקיימת על פני גוף התא.
  5. הולכה זו מתקיימת בדנדריטים.
  6. הולכה זו מתקיימת באקסונים ללא מיאלין.

 

  1. איזה מהנוירוטרנסמיטרים הבאים שותף במרבית תהליכי ההתמכרות, ובאיזה אזור מוחי הוא מופרש בהקשר זה?
  2. גליצין; תלמוס.
  3. גאבא; גרעין האקומבנס (nucleus accumbens).
  4. דופמין; תלמוס.
  5. גלוטמט; גרעין האקומבנס (nucleus accumbens).
  6. דופמין; גרעין האקומבנס (nucleus accumbens).

 

  1. המנתח הצרפתי, פול ברוקה, חקר את מוחותיהם של אנשים בעלי ליקויי שפה ודיבור. מה נכון לגבי מחקרו?
  2. ממצאיו תומכים בגישה לפיה סוגי מידע שונים מבוקרים על ידי אזורים מוחיים שונים.
  3. ממצאיו תומכים בטענתו של דקארט לפיה הנפש שולטת על פעילות הגוף באמצעות בלוטת האצטרובל.
  4. ממצאיו סותרים את תיאוריית האבולוציה של דארווין, כיוון שעולה מהם כי ההתנהגות האנושית אינה כפופה לעקרון הברירה הטבעית.
  5. ברוקה יישם את שיטת הכריתה הניסויית על בני אדם. הוא ביצע כריתה של אזורים מוחיים בבני אדם חיים ובדק את השפעתה על התנהגותם.
  6. ממצאיו סותרים את הגישה המטריאליסטית של דקארט, לפיה התופעות הנפשיות נגרמות על ידי תהליכים המתרחשים במוח.

 

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות ב תרבות הפנאי של ילדים בישראל הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות