תרומתם של משתני רקע והערכה עצמית על הישגים לימודיים

ראמ"ה (2013) מיצ"ב תשעג. אוחזר ב1 לפברואר, 2015 מתוך האתר הרשמי של הראמ"ה

http://meyda.education.gov.il/files/rama/2013/Report_Hesegim_2013.pdf

 

Hobfoll, S. E., & Walfisch, S. (1984). Coping with a threat to life: A longitudinal study of self concept, social support, and psychological distress. American Journal of

     Community Psychology, 12, 87-99.

Rather S.A. (2013). Influence of Socio-Economic Status (SES) on Academic Achievement of Secondary School Students. International Journal for Research in Education, 2, 28-32.

Rosenberg, M. (1965). Society and the adolescent self-image . Princeton, NJ:Princeton University Press.

Sirin, S. R. (2005). Socioeconomic status and academic achievement: A meta-analytic review of research. Review of educational research, 75(3), 417-453.

Thompson, M.S., Thomas, M.E., & Head, R.N. (2012). Race, socioeconomic status, and self-esteem: The impact of religiosity. Sociological Spectrum, 32(5), 385-405.

Vishalakshi, K.K., & Yeshodhara, K. (2012). Relationship between self-esteem and academic achievement of secondary school students. Indian Journal of Applied Research, 1(12), 83-84

תרומתם של משתני רקע והערכה עצמית על הישגים לימודיים | עזרה בכתיבת עבודה סמינריוניות בפסיכולוגיה

תרומתם של משתני רקע והערכה עצמית על הישגים לימודיים | עזרה בכתיבת עבודה סמינריוניות בפסיכולוגיה

 

הקשר בין נטייה רגשית חיובית ושלילית לבין התנהגות שלילית כלפי לקוחות אגרסיביים

Bedi, A. & Schat, A.C.H. (2007). Costumer aggression: A theoretical and meta-analytic review. ASAC, 115-127.

Dursun, S. & Aytak, S. (2014). The effect of costumer aggression on burnout. Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 3 (4), 369-372.

Goussinsky, R. (2012). Coping with costumer aggression. Journal of Service Management, 23(2), 170-196.

Harris, L.C. & Ogbonna, E. (2009). Service sabotage: The dark side of service dynamics. Business Horizons, 52, 325-335.

Skarlicki, D.P., van Jaarsveld, D.D. & Walker, D.D. (2008). Getting even for customer mistreatment: The role of moral identity in the relationship between customer interpersonal injustice and employee sabotage. Journal of Applied Psychology, 93 (6), 1335–1347.

Swider, B.W., & Zimmerman, R.D. (2010). Born to burnout: A meta-analytic path model of personality, job burnout, and work outcomes. Journal of Vocational Behavior, 76, 487–506.

Van Jaarsveld, D.D., Walker, D.D. & Skarlicki, D.P. (2010). The role of job demands and emotional exhaustion in the relationship between customer and employee incivility. Journal of Management, 36(6), 1486-1504.

Wegge, J., Van Dick, R. & von Bernstorff , C. (2009). Emotional dissonance in call centre work. Journal of Managerial Psychology, 25(6), 596 – 619.

Yagil, D. (2008). When the costumer is wrong: A review of research on aggression and sexual harassment in service encounters. Aggression and Violent Behavior, 13, 141-152.

Yue-lok Cheung, F. & So-kum Tang, C. (2009). The influence of emotional intelligence and affectivity on emotional labor strategies at work. Journal of Individual Difference, 30(2), 75-86.

אנחנו כמובן נשמח לעזור בכל עבודה בה תבחרו!

 

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות