אמנות אפריקאית: מסורות יצירה – דיויד גוס – סקירה תיאורטית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס אמנות אפריקאית: מסורות יצירה אשר נלמד על ידי דיויד גוס. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) מבוא כללי:

Willet, Frank. African Art, Thames & Hudson, 2002. pp. 26-41. *

 

סמינריון במשפטים – דיני חוזים – המכללה האקדמית ספיר

בהרמת כוסית חגיגית במשרד, שאל אמנון את את תמר לגובה הסכום שנכנס למשרדה. תמר השיבה שמדובר בהכנסה של כ- 5 מיליון, אך אם לוקחים בחשבון את התשלום לעורכי הדין בתקופה זאת, הרווח למשרד יעמוד על מיליון ₪. אמנון השיב מיד שהוא מצפה לקבל %20 מ- 5 מיליון בהתאם לזכרון הדברים אותו הצדדים ערכו. תמר שמאוד הופתעה הבהירה כי אף אחד לא חתם על זיכרון הדברים וכי הצדדים שינו כל הסכמה חוזית, אם הייתה, בהתנהגות.

סמינריון – הסדנא הדינאמית – המכללה למינהל

לעשות שימוש במקורות תאורטיים אקדמיים שעברו בחינת עמיתים.

להתבסס על הכתוב בדו”חות- אותם הגשתם על בסיס שבועי.

 

משפט בינלאומי פומבי – המרכז האקדמי פרס

חקירת האירוע לא העלתה באופן חד משמעי כי בוצע על ידי חיילים לונדונים, אבל העקבות הובילו ללונדון, וראש ממשלת פריז הודיע כי הוא רואה בלונדון כאחראית לאירוע. באירוע אחר, פגז מרגמה שנורה מלונדון פגע בחקלאים פריזים שעבדו בשדה סמוך לגבול והרג ארבעה מהם.

לאחר חצי שנה בה קצב תקריות הגבול עלה, הכריזה קבוצה בשם ‘פריז החופשית’ כי הם מתכוונים לשחרר את פריז גם באלימות אם יש צורך מרודנות השלטון הנוכחי.  זאת באמצעות פעילות מתוך שטחה של לונדון ונטלו אחריות על חלק מהאירועים בגבול.

 

לנוע בלי לזוז – ד”ר רועי אופנהיים

2.) כתבו מחדש את משל המערה- לאור הטענות: המערה, השחרור, השמש, הראיה, האור והחושך. להעזר בספרם של וינרב ושקולינקוב “אפלטון” של האוניברסיטה הפתוחה.

 

משפט מינהלי – המכללה למינהל

בהתאם לסעיף 29 לחוק, הקים השר יבין ועדת איתור שתפקידה לאתר ולהציע מועמדים לכהן במועצה. לאחר שקיבל לידיו את רשימת המועמדים שאיתרה הועדה אמר השר יבין לעוזרו הצמוד “לא לילד הזה פיללנו. הרשימה הזו לא תעבור במשמרת שלי”. עוד באותו היום פנה השר יבין לשלוש חברות ההשמה הגדולות בישראל וביקש מהן לאתר עבורו מועמדים לכהן במועצה, בהתאם לתנאי הסף הקבועים בחוק.

משדלפה פנייה זו לתקשורת, החל מחול שדים תקשורתי במדינה. בעקבות סערה זו, התקיימה ישיבת ממשלה דחופה.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב אמנות אפריקאית: מסורות יצירה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות