אקונומטריקה ב | המכללה האקדמית תל אביב יפו | כתיבת עבודה אקדמית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס אקונומטריקה ב אשר נלמד במוסד האקדמי המכללה האקדמית תל אביב יפו . במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

מטרת העבודה – חברת “לחם מקומי” מייצרת לחם שחור לשוק המקומי. כלכלני החברה התבקשו לבחון את הקשר בין מחירי הלחם השחור למחירי התשומות העיקריות )מחיר הלחם הסיטונאי, עלות העבודה לשכיר בענף המזון, ומחירי האנרגיה(.

פרטי הנתונים

הניתוח מבוסס על נתונים בתדירות חודשית לשנים 1998-2014. הנתונים לעבודה נמצאים בקובץ אקסל שבאתר הקורס. מחירי התשומות בקובץ מופיעים באמצעות מדדי מחירים. המדדים מאפשרים לבחון שינויים ברמת המחירים אבל אינם משקפים את רמת המחירים.

  1. ) 10 נק'( המירו את הנתונים לקובץ STATA.

א. הציגו בגרף על פני זמן את מחיר הלחם השחור ואת מחירי התשומות. פעם אחת הציגו גרף של התפתחות המחיר הנומינאלי של הלחם השחור לעומת התפתחות מחירי התשומות. פעם נוספת הציגו גרף של התפתחות המחיר הריאלי של הלחם השחור )בניכוי מדד מחירים לצרכן( לעומת התפתחות מחירי התשומות.

ב. תארו את התפתחות המחירים בתקופת המדגם )האם קצב השינוי של המחירים הוא אחיד בתקופות זמן שונות. מהי שונות המחירים בתקופות זמן שונות?(.בכל השאלות הבאות יש להתייחס למחיר הנומינאלי של המוצר

  1. ) 10 נק'( נטען שמחיר הלחם השחור משתנה בהתאם ל-4 עונות השנה )חורף, אביב, קיץ, סתיו( ולכן יש להוסיף למשוואה )1( משתני דמי לעונות השנה )כל עונה נמשכת 3 חודשים, כאשר החורף הוא בחודשים דצמבר, ינואר ופברואר(.

א. אפשרו חותך שונה בלבד למשוואה )1(, תנו פרשנות למקדמי המשתנים שמייצגים עונות השנה.

ב. בדקו את הטענה

ג. הסבירו את התוצאה שהתקבלה

* 1. Preform prelimanry steps. 5

* 2. Open Income Survey data from MODEL- look at the folder for the third class. 5

**** Then save under a new name.

 

אקונומטריקה ב  | המכללה האקדמית תל אביב יפו | כתיבת עבודה אקדמית
אקונומטריקה ב | המכללה האקדמית תל אביב יפו | כתיבת עבודה אקדמית

 

 

דמוקרטיה גלובליזציה ומדינת הלאום – אוניברסיטת בר-אילן

 

בתחילת חודש ספטמבר 2014, הכריז נשיא ארה”ב, ברק אובמה, על הקמת קואליציה בינ”ל רחבה שתילחם בארגון המדינה האסלאמית, במטרה לעצור את הארגון בטרם יצבור כוח נוסף.

 

ענו על השאלה הבאה:

האם ניתן ללמוד ולהסיק מסקנות בכל הנוגע לעתידה של מדינת הלאום מקיומו של ארגון המדינה האסלאמית, מידת האטרקטיביות שלו דרך פעולתו ומטרותיו? בתשובתכם הקפידו להתייחס למכלול התופעה והשלכותיה, תוך התייחסות למגוון המאמרים המצוינים לעיל.

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

פילוסופיה של הדת – אוניברסיטת תל-אביב

  • א. חלצו את הטיעון של בייל נגד שפינוזה (עמ’ 302-307).
  • ב. העריכו את הטיעון משני היבטים; הראשון, האם הטיעון תקף; השני, האם הטיעון נכון (או אמיתי) ביחס לשפינוזה. חוו דעתכם.

 

לסיכום, עבודה אקדמית ב אקונומטריקה ב’ היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. WRITE2ME מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

 

[contact-form-7 id=”114″ title=”הצעת מחיר”]

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות