ארה”ב כהגמון: דילמות אסטרטגיות אמריקאיות מ 1945- ועד ימינו – המרכז הבינתחומי הרצליה – סמינריון

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ארהב כהגמון: דילמות אסטרטגיות אמריקאיות מ 1945- ועד ימינו אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה על ידי  ד”ר נעם כוכבי. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

ניתוח מסמך או קבוצת מסמכים או ייצוג תרבותי של החלטה/תופעה ששיקפה לבטים ו/או נקודת ציון בהתמודדות ארצות הברית עם תפקידה ההגמוני, והותירה חותם משמעותי לעתיד לבוא למשל:

  1. וולט דיסני וסלודוס אמיגוס (!SALUDOS AMIGOS!)
  2. (GOOD NIGHT AND GOOD LUCK) – אד מורו (MORROW) ומלחמתו במקרתי
  3. גיוס נאצים לשעבר למודיעין האמריקני (לדוגמא, ריינהרט גהלן (GEHLEN)
  4. דלטון טרמבו ומקרתיזם
  5. צעדי העונשין של ארה”ב כלפי ישראל בעקבות מבצע קדש
  6. דוקטרינת אייזנהואר למזרח התיכון

 

סקירה תיאורטית – מבוא לתרבות הסייבר – ד”ר משה אלחנתי

  • Helen McLure’ The Wild, Wild Web: The Mythic American West and the Electronic Frontier.
  • *John Perry Barlow, Jack In, Young Pioneer! (מקור)
  • *John Perry Barlow, Coming Into the Country (מקור 1991)
  • Rod Carveth and J. Metz, Frederick Jackson Turner and  the  Democratization of  the  Electronic  Frontier.
  • *A Declaration of the Independence of Cyberspace
  • Stephen Doheny-Farina, Cybernauts in the Electronic Frontier: Pets on a Leash
  • Harry Cleaver, THE “SPACE” OF CYBERSPACE: Body Politics, Frontiers and Enclosures.

 

כתיבת סמינריון – דיני תכנון ובניה – סוגיות מתקדמות – המכללה למינהל

  1. היכן ניתן להוציא לפועל היתר לביצוע בנייה של אצטדיון חדש?
  2. דרכי גישה, חניה, רעש (לפני, בזמן ואחרי המשחק)?
  3. האם ישנו פיקוח של הרשויות המוניציפאליות בדבר תחזוק/ בטיחות/ נגישות לאנשים עם מוגבלויות/ קיומו של רישיון עסק? ועוד.

 

אידיאולוגיה, ביקורת וחינוך – מכללת לוינסקי לחינוך

אין דרישה לכתוב יחידת הוראה חדשה, אלא לתאר במונחים של אידיאולוגיות החינוך הרלוונטיות קווי מתאר של האופן בו הן היו מציעות ללמד את הנושא.

גם כאן התבססו על פריטים ביבליוגרפיים.

בסך הכל יש להסתמך על לפחות 3 פריטים ביבליוגרפיים בשני חלקיה של העבודה (החלק המנתח את יחידת הלימוד הקיימת+ החלק המסביר את הביקורות של האידיאולוגיות המתחרות).

5). בחלק המסכם של העבודה כיתבו דיון מסכם ובו שני מרכיבים:

א). תובנות ביקורתיות שלכן ביחס לשלוש האידיאולוגיות החינוכיות שהוצגו.

ב). תרומת העבודה שנכתבה לעבודת ההוראה: מה נלמד על התפקיד ותיפקוד כמורים? מה מקומה של החשיבה הביקורתית באידיאולוגיה החינוכית בעקבות העבודה?

איגלטון, ט. (2006). אידיאולוגיה – מבוא. ת”א: רסלינג.

איגן, ק. (2009). חינוך להבנה. בני ברק: ספריית פועלים והקיבוץ המאוחד.

אלוני, נ. (1998). להיות אדם: דרכים בחינוך ההומניסטי (עמ’ 53-68). תל-אביב: הקיבוץ המאוחד.

אלתוסר, ל. (2003). על האידיאולוגיה. תל-אביב: רסלינג.

גור-זאב, א. (עורך) (1999). מודרניות, פוסט מודרניות וחינוך. תל-אביב: רמות.

גירץ, ק. (1990). אידיאולוגיה כמערכת תרבותית. בתוך: ק. גירץ, פרשנות של תרבויות (עמ’ 183-216). ירושלים: כתר.

דה-מלאך, נ. (2008). לא על היופי לבדו: על הוראה ביקורתית של ספרות. תל-אביב: הקיבוץ המאוחד.

הרפז, י. (עורך) (תשנ”ו). חינוך לחשיבה ביקורתית. ירושלים: מאגנס.

 

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב ארהב כהגמון: דילמות אסטרטגיות אמריקאיות מ 1945- ועד ימינו הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות