בינה עסקית – שנקר – סמינריון בכלכלה

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס בינה עסקית אשר נלמד ב שנקר על ידי מיכל קורן. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

בינה עסקית - שנקר - סמינריון בכלכלה1.) אין לצטט את הנכתב במאמר באופן ישיר אלא לבצע דיון וסיכום של המאמר בכתיבה עצמאית.

2.) נקודת מבט- אילו נקודות ראויות לשיפור או לשימור במאמרים.

 

עבודה סמינריונית בחינוך – מדיה לילדים בגיל הרך – המכללה האקדמית ספיר

ז.) חקר הפקה: נקודת המבט של היוצרים- ייצור, שיח, הביטוס, שדה ההפקה. השינוי בתפיסת הילדות בטלוויזיה לילדים בישראל

כדוגמא לשינויים בתחום הטלוויזיה עבור גילאי הגן. וגם: איך יוצרים עבור הגיל הרך?

  1. גוז’נסקי, י’ (2011). ילדות ושינוי ילדות: הפרספקטיבה של הטלוויזיה לילדים. בתוך השינוי התרבותי מהו? מפגש חוקרים מספר 4, פורום ספיר לדיון ולחקר תרבות. ישראל: הוצאת המכללה האקדמית ספיר.
  2. אבירם, מ’ (2010). המדריך הגדול לכתיבת תסריטים לילדים. ישראל: הוצאת רימונים.

(לקריאה: פרק 3: על טכניקות כתיבה לגיל הרך, עמ’ 58-29 ופרק 6: על יכולות קוגניטיביות של ילדים בגיל הרך, עמ’ 112-81)

  1. בטלהיים, ב’ (1980). קסמן של אגדות. תל-אביב: הוצאת רשפים.

ח.) מה בין ילדים בגיל הרך, תרבות ורשת האינטרנט. משחקי מחשב. תרבות הצרכן/ יצרן prosumer, פעילות במדיה של ילדים בגיל הרך. משחק כמושג חברתי. האדם המשחק – גיימינג כפעילות בעלת משמעות.

  1. Plowman, L., & McPake, J. (2013). Seven myths about young children and technology. Childhood Education, 89(1), 27-33.

 2. Chaudron, S. (2015). Young children (0-8) and digital technology :A qualitative exploratory study across seven countries. Ispra, Italy: Joint Research Centre Institute for the Protection and Security of the Citizen, European Commission.

  1. Prensky, M. (2001). Digital natives, digital immigrants. On the Horizon, 9(5), 1-6.

 

מאמרים אקדמיים – קמעונאות וערוצי הפצה 

החלק הקשה בריבוי ערוצים הינו- לוודא שאתה מגיע ללקוחות קיימים ופוטנציאלים, תוך ניצול מרבי של הערוצים- ליצירת תועלת (ללקוחות ולך כספק). כל אחד מהערוצים צריך להיות- בעל מודעות לערוצים האחרים, החוויה והמעבר בין הערוצים צריכים להיות חלקים והעיקר הינו שינוע המידע ובניית פרופיל לקוחות. בחרו חברות מענף האופנה, בחרו את הערוצים- בהם מגיע החברה.

פרק א’- מקמו את החברות במודל האסטרטגיות הגנריות של POTER, תוך הצגת שינויים באסטרטגיות, בנו את פרופיל הצרכן הטיפוסי.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב בינה עסקית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות