בני נוער במצבי סיכון ומצוקה – המכללה האקדמית לחברה ואמנויות – סמינריון בחינוך

עבודה נוספת אותה כתבנו היא בני נוער במצבי סיכון ומצוקה של ד”ר רועי בן-מנחם ב המכללה האקדמית לחברה ואמנויות. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בעבודה זו. במסגרת העבודה יש לבצע כתיבה מקצועית אשר דורשת מיומנות בני נוער במצבי סיכון ומצוקה - סמינריון בחינוךובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) לראיין את הנערה שהייתן בגיל ההתבגרות.

כתיבת סמינריון – דיני חוזים – פרופ’ חנוך דגן

  1. לשלום תהיה זכות בלעדית להשתמש בחדר האמבטיה בין השעות 7:07 ל-7:01, וללאוניד תהיה זכות כאמור בין השעות 7:31 ו-8:00.” הפרה
  2. הופר אחד מהסעיפים 1 עד 5 לעיל, תהיה לנפגע הזכות לאחד מאלה: (א) לעזוב את הדירה, ובמקרה זה השותף המפר ישלם את מלא שכר הדירה עד תום תקופת השכירות; (ב) לדרוש מהשותף המפר לעזוב את הדירה, ובמקרה זה ימשיך לשלם השותף המפר לשלם שכירות עד שימצא לו מחליף או עד תום 60 מיום שעזב את הדירה, המוקדם מביניהם”.

ב-1.2 חתמו שלום ולאוניד על עותק מודפס של החוזה, וב-1.3 שכרו שניהם דירה בתל-אביב לתקופה של שנה. במשך החודשים הראשונים חיו השניים בהרמוניה והצליחו במטרות שהציבו לעצמם. שלום היה תלמיד יוצא מן הכלל ולאוניד הצליח בלימודיו והכיר חברים רבים. ב-1.7 החלו חבריו של לאוניד לבקר בדירה באופן קבוע, ולאוניד חש אי-נוחות רבה מהשעות הקשיחות בהן עליו לבקש מהם לעזוב. לאור זאת, ביקש לאוניד משלום לבצע שינויים בהסכם, אך האחרון סירב.

ב-1.8, החליט לאוניד שאין הוא רוצה יותר לקיים את ההסכם. עם זאת, הוא ציפה ששלום ידרוש ממנו לעזוב את הדירה בהתאם לסעיף 6, וידע שאין ביכולתו לשלם שכר דירה הן עבור דירה זו והן עבור דירה נוספת שיהיה עליו לשכור.

סקירה תיאורטית – התמחות אסטרטגיה – הקריה האקדמית-אונו

Kotter, J.P. (2012). Accelerate. Harvard Business Review, November, 45-58.

Stubbart, C. I. and Knight, M. B. (2006).  The case of the disappearing firms: Empirical evidence and implications. Journal of Organizational Behavior, 27, pp. 79-100.

Walsh, J.P., & Ungson, G.R. (1991). Organizational memory. Academy of Management Review, 16, 57-91.

Weitzel, W. and  Jonsson, E. (1989). Decline In Organizations: A Literature Integration And Exte, Administrative Science Quarterly. Ithaca: Mar 1989. Vol. 34, p. 91-108.

סמינריון בחינוך – מבוא לסיפורת אמריקה הלטינית – האוניברסיטה העברית בירושלים

האם “הפליאה ההדדית” באה לידי ביטוי בספרו של אלחו קרפנטייר “מלכות העולם הזה” (בהקשר לעלילותיהם של סולימן ופאולינה בונפרטה)?

באמצעות אילו אסטרטגיות ספרותיות, מוצגת “הפליאה הדדית” ביצירת קרפנטייר?

3.) במאמרה של Pamela Bacarisse, היא מצטטת את מנואל פואיג:

(… everybody is uncomfortable with machismo. Power is a cross too”. (p. 215″

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום כמו סמינריון בנושא נוער במצבי סיכון ומצוקה היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות