גישות ותיאוריות בתקשורת פוליטית – אוניברסיטת תל אביב – כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס גישות ותיאוריות בתקשורת פוליטית אשר נלמד ב אוניברסיטת תל אביב פרופ’ אמל ג’מאל. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

נושא העבודה כפי שאושר ע”י המרצה:

השפעת האינטרנט על מערכות הבחירות בישראל- האם וכיצד עידן הניו מדיה הביא למעורבות פוליטית רבה יותר בקרב הציבור בכלל וצעירים בפרט? ניתוח 2-3 קמפיינים של מפלגות/ארגונים פוליטיים.

הנחיות המרצה  לעבודה:

עבודה של 3500 מילים.

מבוא: בו נציג את נושא המחקר ויכלול:

-חשיבות המחקר: להצדיק את הבחירה בנושא

שאלת המחקר

השערות המחקר (מה הטענה, התזה/תזות המרכזיות)

שיטת המחקר: איך נעשה זאת,על מה נסתמך

מבנה העבודה בכמה משפטים

גוף העבודה יתחיל בד”כ בסקירת ספרות ומסגרת תיאורטית. למקם עצמנו בספרות בתחום, מה כבר נכתב, מה נאמר. לסכם רק את מה שרלוונטי לשאלת המחקר שלנו. מתוך סקירה זאת נעלה למסגרת התיאורטית- מה הנחות היסוד התיאורטיות של מה שנעשה, ולומר מה אני הולך לתרום מעבר למה שכבר נאמר. במה אני מחדש, ממה אני מסתייג, מה עוד רוצה לעשות. מה שנשתמש בו ביחס למה שכבר קיים בספרות. גוף העבודה בנוי בצורה לוגית, כך שכל חלק אמור לאפשר לי לענות על שאלת המחקר באמצעות המסגרת הקונספטואלית שהרגע תיארתי. מבנה הפרקים נגזר מהמסגרת התיאורטית, ע”מ לענות על שאלת המחקר.

כשנסיים לכתוב, נשאל את עצמנו מה ניסינו להסביר, ועד כמה הצלחנו להסביר גם את ההקשר התאורטי, גם את המתודולוגיה, ועניתי על כל האספקטים של הסוגיה.

בסוף: דיון ומסקנות. לפעמים בנפרד לפעמים ביחד. ליצור קשר בין המסגרת התיאורטית לבין המחקר עצמו, והמסקנות: מה עולה כתוצאה מהמחקר שלי. תרומה תאורטית- לצאת מהספציפיות של מה שבדקתי, לטענה רחבה יותר על העולם, מה התרומה שלנו לשיח הקיים בדגם התאורטי ממנו אני יוצא.

כמות החומר הנדרשת תלויה בשני דברים:

  1. מודעות תיאורטית- לכלול מאמרים שעוסקים בנושא בו אני עוסק. בערך 5-7 מאמרים הם אחלה לסקירת מידע..
  2. המחקר עצמו וההמחשות- n=מספר המקרים שאני בוחנת.

 

סמינריון במשפטים – משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

סמינריון במשפטיםמקורות האינטרנט:

www.courts.state.pa.us

www.calbar.org

www.courts.state.mn.us

www.claitors.com

www.legalehtics.com

www.illinoisbar.org

www.lawlibdns.wuacc.edu

www.members.aol.com

www.nobc.org

www.courtink.utcourts.gov

www.caselaw.findlaw.com

www.abanet.org

www.webusers.anet-stl.com

www.leg.state.vt.us

www.law.indiana.adu

www.europa.eu.int

www .oa.pt

www .oabpr.com.br

www .oab.org.br

www .abanet.org

www .nobc.org

 

הכנת עבודות אקדמיות – מבוא לספרות ילדים מגרים לוולט דיסני – המכללה האקדמית בית ברל

  1. בחרו סיפור בגרסתם של האחים גרים (חוץ מ”לכלוכית” ומ”כיפה אדומה”). השוו אותו לשני עיבודים מודרניים כתובים כלשהם לילדים של הסיפור הזה (מומלץ לבחור בסיפור “הנזל וגרטל” או בסיפור “על הדיג ואשתו” אבל אפשר גם סיפור אחר, כאמור מלבד “לכלוכית” ו”כיפה אדומה”). בהשוואה התייחסו לאיכות הספרותית (הערך האסתטי) או לתפיסות עולם (נורמות התרבות) ולמושג הילד. צרפו את העיבודים בלבד (או תצלומים שלהם).
  2. בחרו סיפור קלאסי כלשהו שיש לו עיבוד קולנועי מאולפני דיסני (חוץ מ”לכלוכית” ומ”אליס בארץ הפלאות”). השוו את העיבוד מאולפני דיסני (הסרט עצמו, לא הופעתו בספר כלשהו) למקור הכתוב (בתרגומו המלא והעדכני לעברית, ישירות משפת המקור) ולעיבוד כתוב לילדים. בהשוואה בין 3 הטקסטים התייחסו לאיכות הספרותית (הערך האסתטי) או לתפיסות העולם (נורמות התרבות) ולמושג הילד. צריך לצרף רק את העיבוד הכתוב.
  3. השוו בין הספר “תום החתול הכחול” מאת יפה טלרק לספר “מיליגרם” מאת נורית זרחי. בהשוואה ישמו את שיקולי הבחירה המושכלים בטקסט הספרותי לילדים: איכות ספרותית, תפיסות עולם ומושג הילד. יש להתייחס למכלול – בכל אחד מהם – ולא רק לקטע או לקטעים מתוך הספר. אין צורך לצרף את הטקסטים.
  4. השוו בין ספרה של שרה זלוף “סביבון הקסם” ליצירתו של נתן אלתרמן “זה היה בחנוכה”. בהשוואה התייחסו לאיכותם הספרותית, לתפיסות העולם הבאות בהם לידי ביטוי ולמושג הילד. יש להתייחס למכלול – בכל אחד מהם – ולא רק לקטע או לקטעים מתוכם. אין צורך לצרף את הטקסטים.

 

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב גישות ותיאוריות בתקשורת פוליטית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות