גישות תיאורטיות למשפט – אוניברסיטת תל אביב – עבודה סמינריונית במשפטים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס גישות תיאורטיות למשפט אשר נלמד ב אוניברסיטת תל אביב. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

במדינות אחדות בעולם ניתן למצוא מוסדות שמטרתם היא לערוך ניתוחים משפטיים תיאורטיים ואמפיריים וליישם את מסקנותיהם באמצעות הצעות מדיניות וטויוטות חקיקה.

עבודה סמינריונית במשפטים – משפט בינלאומי פומבי – המרכז האקדמי פרס

בעקבות רצף האירועים, פלשו כוחות קרקע ושריון של לונדון לשטח פריז ותפסו שטחים שולטים ברצועה של 7 ק”מ מהגבול המשותף.

בהודעתו הבהיר דובר משרד הביטחון של לונדון כי ארצו פעלה מתוך הגנה עצמית.

ראש ממשלת פריז קרא ללונדון להודות בביצוע פשעי מלחמה ולהסיג את כוחותיה ולמדינות השונות להתערב ולהציל את ארצו מהתוקפנות. כמו כן פנה שגריר פריז באו”ם למזכ”ל-האו”ם בבקשה לכינוס דחוף של מועצת-הביטחון לדיון בהפרת המשפט הבינלאומי והחל להניע מהלך של גינוי והטלת סנקציות על לונדון במועצת הביטחון.

 

סמינריון במשפטים – משפט מינהלי – המכללה למינהל

לאחר שקיבל לידיו את רשימת המעמדים פנה ראש הממשלה לעוזרו הצמוד וביקש ממנו למצוא בגוגל כל מידע אפשרי על כל מועמד. כעבור 24 שעות קיבל ראש הממשלה לידיו תיקייה ובה כל המידע המצוי באתר “ויקיפדיה” על כל מועמד מאת עוזרו הצמוד. לאחר מכן פנה ראש הממשלה לועדת האיתור שמונתה מכוח סעיף 29 לחוק וביקש ממנה למצוא לו 12 מועמדים מהרשימה.

לאחר שנבחרו 12 חברים חדשים למועצה, נפגש עימם שר התקשורת לשיחה. השר השמיע דעתו כי חברות במועצה דורשת התמסרות מלאה, ובתור הממונה על ביצוע החוק בהתאם לסעיף 91, הוא דורש מחברי המועצה להתפטר מיידית מכל עבודה אחרת שהם עוסקים בה.

 

פתרונות בחשיבה קריאטיבית – המכללה למינהל

3 הבריפים למוצרים:

  1. נשים לוחמות בצה”ל- רקע: צה״ל פתח את כל מקצועות הלחימה לנשים והוא קורא להן להתנדב למקצועות לחימה ביחידות התנדבותיות כמו סיירת מטכ”ל, קומנדו ימי ומסתערבים. מסר: חדש. גם נשים מוזמנות להתנדב ליחידות מובחרות. לידע. להניע לפעולה.
  2. רכב חשמלי של קיה- רקע: קיה פיקנטו מושקת בישראל בגירסה חשמלית (לא היברידית), עם טעינה בשקע חשמל ביתי. מסר: חדש. קיה פיקנטו עם מנוע חשמלי.
  3. בגדי ריצה חד פעמיים של נייקי- רקע: נייקי יוצאת עם ליין של בגדי ריצה חד פעמיים, לראשונה בעולם.

 

דיני קניין – המרכז הבינתחומי הרצליה

בהגיעה לחנות של חברת “הסורקים בע”מ”, היא מגלה לתדהמתה שהמכשיר בו התעניינה עולה הרבה יותר ממה שחשבה– 12,000 ש”ח.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב גישות תיאורטיות למשפט הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות