דיני חוזים – ד”ר עלי בוקשפן – סמינריון במשפטים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני חוזים אשר על ידי ד”ר עלי בוקשפן. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

– תוכן החוזה, תום-לב בקיום חוזה ותרופות בשל הפרת חוזה.

– פרק ג’, פרק’ ה’ ופרק ז’ לחוק החוזים (חלק כללי), התשל”ג-1973; חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה), התשל”א-1970.

המקורות המופיעים ברשימת הקריאה בסעיף VI (1, 2, 3, 4, 7); ובסעיף VII (1, 2, 3, 4, 5).

החוזה כלל, בין השאר, את הסעיפים הבאים:

  • חברת מחסני קולנוע (להלן: “המוכרת”) מתחייבת בזאת לטפל בכל הכרוך, לרבות טיפול בהליכי הרכישה מהיצרן ויבוא, ולהעביר לכריסטינה (להלן: “הרוכשת”) 5 טלוויזיות 75 אינצ’ K4 (להלן: “הטובין”) בתמורה לסך כולל של 100,000 ש”ח (להלן: “התמורה”).
  • הטובין יסופקו ויימסרו לחזקת הרוכשת עד ליום 14 ביוני, 2018.

החברה ציינה כי לאור הביקוש הרב לטלוויזיות K4 בתקופה זו, היא תוכל לספק את המסכים רק תמורת 150,000 ש”ח. לאור העלאת המחירים, כריסטינה העדיפה שלא לרכוש את המסכים.

כריסטינה מעוניינת לתבוע את חברת מחסני קולנוע לפיצוי בגין ההפסדים הרבים שנגרמו לה. היא אף טוענת כי למרות השקעתה הרבה בשיפוץ הבר ובפרסומו לקראת המונדיאל, במהלך החודש בו נערך המונדיאל היא הרוויחה רק 5,000 ש”ח יותר מהתקופה המקבילה דאשתקד, בעוד שהיא ציפתה לרווח של 200,000 ₪ והיא מעוניינת לתבוע גם סכום זה. החברה מצידה טוענת שכריסטינה לא זכאית לפיצוי כלל, ואדרבא, היא זו אשר הפרה את החוזה עמה.

 

סמינריון בכלכלה – שיווק דיגיטלי – המרכז הבינתחומי הרצליה

  1. 2. בנו persona canvas לקהל היעד העיקרי.

 

סמינריון – דיני תאגידים ודיני ניירות-ערך – הקריה האקדמית אונו

4.2. האם החברה חילקה דיבידנדים בשנה שאליה מתייחס הדוח התקופתי?

דיני חוזים – ד"ר עלי בוקשפן - סמינריון במשפטים4.3. מנגנוני הממשל התאגידי הקיימים.

4.4. בעלי השליטה.

4.5. הדירקטורים.

4.6. נושאי המשרה.

4.7. הביאו דוגמה לעסקה עם בעלי עניין בשנה שאליה מתייחס הדוח התקופתי. אלו אישורים התקבלו לעסקה? אם לא נעשתה עסקה עם בעלי עניין בשנה האחרונה- להתייחס לעסקה ממועד מוקדם יותר.

4.8. אם הדוגמא בסעיף ‎4.7 לעיל הייתה טעונה אישור אסיפה כללית של בעלי מניות ברוב מיוחד, הביאו פרטים בדבר תוצאות ההצבעה (ציינו שמות של מצביעים בעד ונגד ואם יש להם עניין אישי בעסקה). כתבו אם ההחלטה אושרה/ לא ומדוע.

  1. מתי התקיימה האסיפה הכללית האחרונה?

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב דיני חוזים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות