דיני חוזים – המרכז הבינתחומי הרצליה – עבודה סמינריונית במשפטים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני חוזים אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  • לקרוא את החוברת של ד”ר יופי תירוש: כתיבת עבודה סמינריונית: למה, איך, ואיך לא.

 

סמינריון במשפטים – דיני חוזים – ד”ר עלי בוקשפן

– האירוע מורכב מאירוע אחד אשר מתפצל לשני תרחישים שונים.

כריסטינה היא הבעלים של “גול-נדו”, בר ספורט פופולרי ומצליח בעיר הרצליה. לקראת גביע העולם בכדורגל, אשר עתיד להתקיים ברוסיה במהלך חודשי הקיץ של שנת 2018 (להלן: “המונדיאל”), כריסטינה החליטה לערוך שיפוץ כללי לגול-נדו. בין היתר, כריסטינה התעניינה ברכישת 5 טלוויזיות חדשות של חברת “שמשונג”, כל אחת עם מסך של 75 אינצ’ בטכנולוגיית K4, ולפזרן ברחבי הבר כך שמשחקי המונדיאל ישודרו לטובת הלקוחות. בתאריך 1/5 כריסטינה פנתה על מנת לקבל הצעות משני ספקים שונים- “עולם הסינמה”, שהציע את הטלוויזיות במחיר 125,000 ש”ח ורשת החנויות הגדולה והמוכרת, “מחסני קולנוע”, שהציע את הטלוויזיות במחיר 100,000 ש”ח, מחיר אטרקטיבי ביותר ביחס למחיר השוק. כריסטינה העדיפה את ההצעה הזולה יותר, תוך כדי שהיא מציינת לנציג “מחסני קולנוע” כי היא רואה חשיבות עליונה בכך שהטלוויזיות תסופקנה לפני אירוע הפתיחה של המונדיאל, ביום 14 ביוני, 2018, שכן היא מצפה ומסתמכת על כך שמסכי הענק ימשכו לקוחות רבים למקום. כריסטינה אף ציינה כי היא שוקלת לפרסם את הפתיחה המחודשת של בר הספורט לקראת המונדיאל. לאחר שהצדדים הגיעו להבנות, כריסטינה שלחה לחברה חוזה, אותו היא ניסחה, והצדדים חתמו עליו בו במקום.

 

סמינריון – דיני תאגידים ודיני ניירות-ערך – הקריה האקדמית אונו

  1. הביאו דוגמה לדו”ח מיידי שפרסמה חברת איגרות החוב.
  2. מתי פורסם תשקיף ההנפקה לציבור האחרון? מהם ניירות הערך שנמכרו במסגרת הנפקה זו? מי היה עו”ד ההנפקה?
  3. מהם גורמי הסיכון? באיזה מסמך גילוי מצאתם את הפרטים אודות גורמי הסיכון (תשקיף/ דו”ח תקופתי).
  4. הביאו דוגמה לתביעה ייצוגית בדיני חברות או ניירות ערך שנדונה (הדוגמה יכולה להיות בקשה לאישור תביעה ייצוגית, אישור או דחיה של הבקשה או הכרעה בתביעה עצמה. ופרטו לגבי:

4.1. התובע (ייצוגי/ תובע בתביעה נגזרת, לפי העניין).

דיני חוזים - המרכז הבינתחומי הרצליה - עבודה סמינריונית במשפטים4.2. הנתבעים.

4.3. מדוע התביעה מתאימה לתביעה ייצוגית?

4.4. באיזה בית משפט הוגשה התביעה? מדוע?

4.5. עילות התביעה.

4.6. באיזה שלב נמצאת התביעה?

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב דיני חוזים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות