דיני עונשין – ד”ר גיא בן דוד – סמינריון

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני עונשין אשר נלמד ב המכללה האקדמית נתניה על ידי ד”ר גיא בן דוד. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר דיני עונשיןהנלמד.

  1. דונו באחריותם הפלילית של פזית ואבי לעבירת הפציעה (של דוד) לפי סעיף 334 לחוק העונשין.

 

סמינריון – סוגיות הגותיות וחינוכיות בספר איוב – ד”ר שמעון אזולאי

ובזה כבר השיב לו על כל השאלות אשר שאל על ייסורי הצדיקים, אחר שראה שעיקר האדם הוא הנפש אשר היא תיפרד מן הגויה ותדבק באלהים לחזות בנועם ה’ ולשמוע קולו מתוך האש, והוא עיקר השכר המקווה לצדיקים אחר כלות החומר, בעת תשוב הרוח אל האלהים אשר נתנה.

ועם זה דיבר עמו באורך בפרט זה, והודיע איך השגחתו הפרטית משתרע על כל מעשיו, בין בבריאת המציאות בכלל, בין על כל בריה בייחוד, שישגיח על כל ענייניו להמציא לו המזון והמעון, ולהשגיח על קיום מינו, הן בעניין לידתו, הן בפרנסת ילדיו, וכל שכן שהשגחה זו תתפשט על האדם מבחר היצורים (מלבי”ם על איוב ל”ח).

 

סקירה תיאורטית – משפט מנהלי – המכללה האקדמית ספיר

דין סיים בהצלחה את לימודי המשפטים. בעוד שבועיים הוא אמור להתחיל שנת ההתמחות במחלקה משפטית במשרד ממשלתי. בינתיים הוא נסע לנפוש שבוע בלונדון. בזמן ששהה בחופשה, התקבלו במחלקה המשפטית (המחלקה בה הוא אמור להתחיל את ההתמחות) 2 פניות בכתב ובהן מידע לפיו דין אירגן לאחרונה, כאוהד קבוצת הכדורעף “הכוח עיר פרחים”, שתי הפגנות, נגד שילוב שחקנים זרים בקבוצה. שתי ההפגנות הללו היו לא חוקיות (התקיימו בלי היתר נדרש מהמשטרה) והתפתחה בהן אלימות מול קבוצת אוהדים אחרת. לאחר בדיקה קצרה, התקבלה בפרקליטות החלטה לבטל את קבלתו של דין להתמחות במשרד, והודעה על-כך נשלחה לביתו.

 

הגבלים עיסקיים – אוניברסיטת תל אביב

חברת כובלי מספקת חצי משירותי הטלביזיה בישראל, באמצעות כבלים. את המחצית השנייה משירותי הטלביזיה מספקת יסו, באמצעות לווין, שסובל מפגעי מזג אוויר, שגורמים להפרעות בשידורים מפעם לפעם. 60% מיסו מוחזקים על ידי קבוצת התקשורת תוקשרי. במצגות שהוצגו לדירקטוריון חברת כובלי, נאמר שבארבע השנים הקרובות, החברה תתחיל פעילות בתחום שירותי הטלפון הנייד. בתקנון חברת כובלי נאמר שכניסה לתחום פעילות חדש מצריכה הצבעה באסיפה הכללית של בעלי המניות, עם רוב של יותר מ75% מבעלי המניות. וויז’ן היא ספקית אינטרנט, ש60% ממנה מוחזקים על ידי “מודי אחזקות”, חברת אחזקות העוסקת בתשתיות תקשורת ובאספקת שירותי טלפון נייד.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב דיני עונשין הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות