דיני עונשין – הקריה האקדמית קרית אונו – עבודה סמינריונית במשפטים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני עונשין אשר נלמד ב הקריה האקדמית קרית אונו על ידי ד”ר דנה פוגץ’. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. קבע/י האם מדובר בעבירה התנהגותית או תוצאתית.
  2. נתח/י את היסוד העובדתי של העבירה – התנהגות, נסיבות ותוצאה )אם מדובר בעבירה תוצאתית גם קש”ס(. יש לדון בטענות הצדדים ככל שהדבר עולה מנתוני האירוע.
  3. חפש/י הגדרות לפירוש המושגים המצויים בעבירה )בסימן עצמו ,בפרק הרלבנטי ,סעיף 34כד(. אם אין הגדרה קיימת, ציין/ני כיצד יש לפרש את המושג, מדוע, ולאור זאת איזה פירוש את/ה מציע/ה.
  4. יישם/י את המקרה לאור הניתוח שערכת. אין להתייחס כלל ליסוד הנפשי!

טל הוא טבעוני אדוק מזה שנים רבות. טל וחבריו הטובים מארגנים פעילויות ומחאות כנגד מגדלי חיות משק ויצרני מוצרים מן החי במשך שנים ארוכות. בין השאר ארגן טל הפגנות בכיכר פריז בירושלים, תהלוכות שלטים עם הכיתוב  “חלב זה רצח!” בכניסה למרכולים ברחבי הארץ, ופגיעה מאורגנת במשאיות המובילות תוצרת חקלאית מסוג זה .

טל מגלה כי בסמוך לביתו עתידה להיפתח מעדניה חדשה שתמכור את מוצרי החלב של מחלבת “שי”. טל זועם על פתיחת המעדניה בסמוך לביתו. הוא פונה לחבריו ומשתף אותם בתוכניתו לפרוץ למחלבת שי ולהוסיף למיכלי החלב חיידקים מסוג ליסטריה ובכך להביא לבהלה המונית ובך לסכל את פתיחת המעדניה. לצורך ביצוע המשימה טל רוכש ציוד, מגייס ביולוג העובד במכון וייצמן ומקים צוות של מס’ חברים לצורך מימוש הפעולה. טל וחבריו מבצעים את תכניתם.

האם היסוד העובדתי של סעיף 21 רישא לחוק המאבק בטרור התשע”ו-2016, מתקיים לגבי טל ?

 

סמינריון בכלכלה – שיווק באמצעות האינטרנט – המרכז ללימודים אקדמיים

  1. לנתח לעומק ארבעה ממדים לפי בחירתכם, ולהסביר את הלוגיקה של התוצאות והשוני בביצועים שבין שני האתרים.

ג. חלק ב’ –  שיפור ביצועים שיווקיים של עסק ברשת האינטרנט:

  1. אתם משמשים כצוות ניהולי של עסק המבקש לשפר את ביצועיו ברשת האינטרנט. יש לציין את שם אתר האינטרנט ועיסוקו (רצוי לבחור אתר המפרסם ב-(AdWords.

 

———————————————

הידעת? עבודה סמינריונית בחינוך יכולה להיות גם על הפרעות אכילה.

 

Reality TV Shows – היבטים תקשורתיים, חברתיים, פסיכולוגיים ואחרים – המכללה האקדמית נתניה

  1. ערכים: ערכים מתוארים כמטרות-על מצביות רצויות בעלות חשיבות משתנה המשמשות אנשים כעקרונות מנחים בחיים. מהם הערכים המובילים הבאים לידי ביטוי בתכניות ריאליטי? באלו ערכים מחזיקים הצופים בתכניות הללו?

תיאוריית הערכים:

Schwartz, S. H. (1992). Universals in the content and structure of values: Theoretical advances in empirical tests in 20 countries. In M. P. Zanna (Ed.), Advances in experimental social psychology (pp. 1-65). New York: Academic Press.

** כנפו, אריאל ושוורץ שלום. (2003). העברת ערכים במשפחה: השפעות של רקע משפחתי והשלכות על הצלחה בלימודים. ירושלים: המכון לחקר הטיפוח בחינוך. עמ’ 23-28.

** Frau-Meigs, D. (2006). Big Brother and Reality TV in Europe Towards a Theory of Situated Acculturation by the Media. European Journal of Communication, 21(1), 33-56.‏

  1. תכניות מציאות מאפשרות ניראוּת למגוון רחב של זהויות חברתיות ומקפידות לייצג בהרכב משתתפיהן שונות אתנית, מגדרית, מעמדית וגיאוגרפית. האם התכניות אכן מקדמות תפיסות רב תרבותיות? האם הן שוברות סטריאוטיפים קיימים או מחזקות אותם?

סטראוטיפים: ליבס, ת. וטלמון, מ. 2004. סטראוטיפים בתוך: תקשורת כתרבות, כרך ב. עמ’ 450-462. רעננה: האוניברסיטה הפתוחה

סטראוטיפ בין המינים: מלאך פיינס, איילה. (1998). פסיכולוגיה של המינים. כרך ב’: יחידות 5-7, רעננה: האוניברסיטה הפתוחה. עמ’ 102-109.

ייצוג זהויות ומגזרים:

** חמו, מיכל. (2008) פוּל דוסים… מלא משפחות”: מנגנונים טקסטואליים לייצוג מורכב של זהות ישראלית בתכנית המציאות “סוף הדרך 2”. מסגרות מדיה, 3, 27-53.

אמל, ג’מאל. (2006) סינדרום השוויון המדומה ועורמת ההדרה התרבותית: הערבים בתכניות מציאות ישראליות. בתוך: הנעדרים והנוכחים בזמן צפיית שיא: מחקר מעקב, עמ’ 54-69 (הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו http://www.rashut2.org.il).

 

לסיכום, הכנת עבודות אקדמיות ב דיני עונשין הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות