הובלת תהליכי שינוי בארגונים – הקריה האקדמית אונו – סמינריון בכלכלה

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הובלת תהליכי שינוי בארגונים אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות הובלת תהליכי שינוי בארגונים - הקריה האקדמית אונו - סמינריון בכלכלהרבה בחומר הנלמד.

  1. תאר/י את הארגון ואת תהליך השינוי.

 

סקירה תיאורטית – סיורים בעקבות המורשת – אוניברסיטת אריאל בשומרון

  1. כיבוש ירושלים על-ידי דוד המלך: המקרא מציג 2 גרסאות לכיבוש ירושלים על ידי דוד- לפי ספר שמואל ב’, ה’: ד’-י’: “ד בֶּן־שְׁלֹשִׁים שָׁנָה דָּוִד בְּמָלְכוֹ אַרְבָּעִים שָׁנָה מָלָֽךְ׃ ה בְּחֶבְרוֹן מָלַךְ עַל־יְהוּדָה שֶׁבַע שָׁנִים וְשִׁשָּׁה חֳדָשִׁים וּבִירֽוּשָׁלַים מָלַךְ שְׁלֹשִׁים וְשָׁלֹשׁ שָׁנָה עַל כָּל־יִשְׂרָאֵל וִֽיהוּדָֽה׃ ו וַיֵּלֶךְ הַמֶּלֶךְ וַֽאֲנָשָׁיו יְרוּשָׁלַים אֶל־הַיְבֻסִי יוֹשֵׁב הָאָרֶץ וַיֹּאמֶר לְדָוִד לֵאמֹר לֹֽא־תָבוֹא הֵנָּה כִּי אִם־הֱסִֽירְךָ הַֽעִוְרִים וְהַפִּסְחִים לֵאמֹר לֹֽא־יָבוֹא דָוִד הֵֽנָּה׃ ז וַיִּלְכֹּד דָּוִד אֵת מְצֻדַת צִיּוֹן הִיא עִיר דָּוִֽד׃ ח וַיֹּאמֶר דָּוִד בַּיּוֹם הַהוּא כָּל־מַכֵּה יְבֻסִי וְיִגַּע בַּצִּנּוֹר וְאֶת־הַפִּסְחִים וְאֶת־הַעִוְרִים שנאו (שְׂנוּאֵי) נֶפֶשׁ דָּוִד עַל־כֵּן יֹֽאמְרוּ עִוֵּר וּפִסֵּחַ לֹא יָבוֹא אֶל־הַבָּֽיִת׃ ט וַיֵּשֶׁב דָּוִד בַּמְּצֻדָה וַיִּקְרָא־לָהּ עִיר דָּוִד וַיִּבֶן דָּוִד סָבִיב מִן־הַמִּלּוֹא וָבָֽיְתָה׃ י וַיֵּלֶךְ דָּוִד הָלוֹךְ וְגָדוֹל וַֽיהוָה אֱלֹהֵי צְבָאוֹת עִמּֽוֹ׃”.

גרסה 2 לסיפור מופיעה- בספר דברי הימים א’, י”א: ד’-ט’: “ד וַיֵּלֶךְ דָּוִיד וְכָל־יִשְׂרָאֵל יְרֽוּשָׁלַים הִיא יְבוּס וְשָׁם הַיְבוּסִי יֹֽשְׁבֵי הָאָֽרֶץ׃ ה וַיֹּאמְרוּ יֹֽשְׁבֵי יְבוּס לְדָוִיד לֹא תָבוֹא הֵנָּה וַיִּלְכֹּד דָּוִיד אֶת־מְצֻדַת צִיּוֹן הִיא עִיר דָּוִֽיד׃ ו וַיֹּאמֶר דָּוִיד כָּל־מַכֵּה יְבוּסִי בָּרִאשׁוֹנָה יִֽהְיֶה לְרֹאשׁ וּלְשָׂר וַיַּעַל בָּרִֽאשׁוֹנָה יוֹאָב בֶּן־צְרוּיָה וַיְהִי לְרֹֽאשׁ׃ ז וַיֵּשֶׁב דָּוִיד בַּמְצָד עַל־כֵּן קָֽרְאוּ־לוֹ עִיר דָּוִֽיד׃ ח וַיִּבֶן הָעִיר מִסָּבִיב מִן־הַמִּלּוֹא וְעַד־הַסָּבִיב וְיוֹאָב יְחַיֶּה אֶת־שְׁאָר הָעִֽיר׃ ט וַיֵּלֶךְ דָּוִיד הָלוֹךְ וְגָדוֹל וַֽיהוָה צְבָאוֹת עִמּֽוֹ׃”.

 

סמינריון במשפטים – דיני חוזים – המרכז הבינתחומי הרצליה

  1. תיאור מפורט של הבעיה לאור המצב הנוהג- “הדין המצוי” או הפרקטיקה המצויה: להציג את הדין הקיים או הפרקטיקה הנוהגת בנושא שאלת המחקר, כפי שאלו משתקפים במקורות ראשוניים ובכתיבה. ניתן לתאר את הבעיה באמצעות “מקרה בוחן” (case study).
  2. ביקורת על הדין המצוי, או הפרקטיקה המצויה, והצעות לשיפור (“הדין הרצוי”). להציג את הביקורות על המצב הנוהג. בהצגת הביקורת- לערוך סינתזה בין הכתיבה הביקורתית, לבין עמדתכם המנומקת והמבוססת. הביקורות יכולות להיות דוקטרינריות (“מתוך” נקודת המבט המשפטית) או חיצוניות (ביקורת מוסרית ושיקולי מדיניות). לפנות למשפט משווה. להציג מחלוקות ועמדות הסותרות את טיעונכם באופן הוגן, ולהתמודד עמן. הצגת “נקודות התורפה” של הטיעון והתמודדות עמן מחזקת את הטיעון.

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב הובלת תהליכי שינוי בארגונים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות