החברה החרדית בישראל – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב – הכנת עבודות אקדמיות

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס החברה החרדית בישראל אשר נלמד ב אוניברסיטת בן-גוריון בנגב על ידי ד”ר רבקה נריה-בן שחר. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. בחרו נושא הקשור לחברה החרדית שמעניין אתכם, ושניתן לבדוק אותו באמצעות דיון ביקורתי בטקסטים שהתפרסמו בכלי תקשורת חרדיים.
  2. אספו לפחות חמישה טקסטים השייכים לתקשורת החרדית (עיתונים, אתרי אינטרנט חרדיים) ורלבנטים לנושא שבחרתם. שימו לב, הגבלת תאריכים: עליכם לבחור טקסטים שהופיעו מ-1.8.16 ואילך. עבודות על טקסטים מתקופות מוקדמות יותר יקבלו את הציון 0.
  3. נתחו את הטקסטים: חפשו את המוטיבים המרכזיים המופיעים בטקסטים שבחרתם, והציגו אותם תוך הדגמה באמצעות ציטוטים מתוך הטקסטים.
  4. דונו בטקסטים באופן ביקורתי, תוך התייחסות לחומר הנלמד בכיתה ולפריטים ביבליוגרפים רלבנטים. שימו לב, עליכם לנתח ולדון באמצעות מאמרים אקדמיים – הן אלו הנמצאים באתר הקורס, והן מאמרים שלמדתם בקורסים אחרים ויכולים לתרום לדיון.

 

משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

נושאים נוספים שהוצעו על-ידי ד”ר גיא הרפז

איחוד אירופאי כארגון בינלאומי

הרחבת האיחוד האירופאי

העמקת האיחוד האירופאי

האיחוד האירופאי וריבונות המדינות

מוסדות האיחוד

ישראל והאיחוד – יחסים משפטים-מסחריים-כלכליים-פוליטים

EUROPEAN NEIGHBOURHOOD POLICY

סכסוך ישראל-איחוד ביחס לסחורות מן השטחים

מעורבות האיחוד האירופאי במזרח התיכון ובישראל

קירוב דינים בין ישראל והאיחוד האירופאי

 

עבודות סמינריוניות – מבוא לארגון ולניהול – המרכז האקדמי ויצו חיפה

אירוע ב’: האחות שמרוויחה כ-51 אלף שקל בחודש

חיים ביאור   “הארץ” 51181.9

עד ינואר 51.9, התפתחה הקריירה של שרה ד1 במסלול הרגיל של מקצוע האחות1 התחנה הראשונה הייתה בבית חולים שיבא בתל השומר, לאחר מכן היא עברה לעבוד בתחום המחקר של אי־ספיקת לב במכון גרטנר, ולפני 519 שנים עברה לקופת חולים מכבי1 מאז היא עובדת כמנהלת תחום הסכרת במוקד הטלפוני לחולים כרוניים של מכבי1 אך לפני שמונה חודשים חל שינוי דרמטי באופן העסקתה, שינוי שהוא פיילוט תקדימי בעבודת האחיות בקופות החולים בישראל – מעמד האחות העצמאית.

“במוקד הטלפוני אני מועסקת ב–%11 משרה, בעוד שבמרפאה – שם אני במעמד של עצמאית – אני עובדת בהיקף של 9. שעות שבועיות, שהן כ-%59 משרה1 כך שבסך הכל, אני עובדת מעל משרה מלאה”, אומרת שרה1 המעניין הוא שלמרות שהחלק ה”עצמאי” בעבודתה הוא בהיקף של משרה חלקית בלבד, התגמול הכספי עבור חלק זה גבוה משמעותית מהמשכורת המשולמת לה כשכירה1 שרה אינה מוכנה לפרט לגבי שכרה, אך מבדיקה שערכנו עולה כי בעוד ששכרן של אחיות שכירות במכבי הוא כ–111,1. שקל, התגמול הכספי החודשי שמקבלות אחיות עבור אותה עבודה כאשר הן נמצאות במעמד של עצמאיות – מגיע לכ–9. אלף שקל.

התגמול הכספי הגבוה בהחלט מושך את האחיות השכירות במכבי לעבר העיסוק העצמאי, שאף הוא נעשה במסגרת הקופה1 “לקראת הכניסה לחלק ה’עצמאי’ של עבודתי, עברתי קורס של מומחית במעקב הריון – ומכיוון שחלק גדול מאוכלוסיית המטופלים הם צעירים, אני מתמקדת בעבודתי במעקב אחר הריון בסיכון, אך לא רק בזה1 סידור העבודה, שבו חלק מהזמן אני במוקד וחלק עובדת עצמאית במרפאה מתאים לי, כי במוקד אין לי מגע פיזי עם מטופלים, בעוד שבמרפאה אני מנהלת את עצמי ביד רמה, בלי להיות כפופה לאיש1 כעצמאית, פתחתי תיק במס הכנסה ואני זאת שמחליטה אם וכמה להפריש לעצמי עבור תנאים סוציאליים, לקרן השתלמות ולפנסיה”, מסבירה שרה.

מבחינה מקצועית, מה זה משנה אם את אחות שכירה או עצמאית?

 

עבודה סמינריונית בחינוך – מדיה חברתית: היבטים של למידה – אוניברסיטת תל אביב

הדו”ח צריך לכלול את המרכיבים הבאים:

  • סיכום שלכם את המאמר )לא תרגום/העתקת קטעים מהם(, תוך שימת דגש על הנקודות הבאות:

o          מהו נושא המאמר?

o          מהי שאלת המחקר העיקרית?

o          מהי שיטת המחקר?

o          מהם הממצאים והמסקנות?

  • התייחסות אישית למאמרים:

o          מהי, לדעתכם, החשיבות של הנושא הנדון במאמר?

o          מה דעתכם על המתודולוגיה?

o          אילו שאלות המשך הייתם מציעים לחקור ?

 

לסיכום, עבודות אקדמיות ב החברה החרדית בישראל הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות